נטרופילים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נטרופילים
    מיכאל
    23/03/2008

    שלום,
    בני בן השמונה חודשים כבר כ- שלושה שבועות עם ירידה במערכת החיסון- נטרופניה.
    הנמוך ביותר היה 60 והגבוה ביותר היה 880. היום בספירת הדם יצא שוב 240 NET
    תחילה היה לו חום 38 כ- יומיים. אחכ ארבעה ימים ללא חום ואז חום גבוה של 39 ליום אחד
    היום הוא בלי חום כ- שבוע. חיוני ונראה כי מתאושש.
    בבדיקת תפקודי הכבד יש ירידה קלה בתפקוד וכן ירידה בברזל.
    כיצד עלי לנהוג במצב זה של כדוריות?
    האם ירידה בנטרופילים גורמת לשינוי בהתנהגות או בהתפתחותו של הילד?
    מהם הסיכונים?
    כל דבר ומידע יעזור לי.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נטרופילים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נויטרופניה

    ד''ר מוטי חיימי
    26/03/2008

    שלום דקלה.
    ספירת נויטרופילים קטנה מ-1500 נחשבת נויטרופניה. כאשר זה פחות מ-500 מדובר בנויטרופניה חמורה.זה לא גורם לשינוי בהתנהגות, אך במצב כזה ישנו סיכון מוגבר לזיהומים חיידקיים.
    רצוי מעקב אצל רופא הילדים ,ובמידת הצורך גם אצל המטולוג ילדים.
    ייתכן ויהיה צורך בכיסוי אנטיביוטי, בזמן הופעת החום (אם יש חשד לזיהום).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו