AML

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • AML
    יאיר
    24/09/2014

    שלום,
    AML.
    עברתי טיפול 3+7. מבקש לברר האם טיפול המיצוק אשר אמור להינתן בהמשך אמור להיות לאחר זמן מוגדר מראש או לחילופין זמן זה גמיש. האם חודש ושבוע לאחר סיום 3+7 יש משמעות לפעולת המיצוק? או לחילופין זה זמן רב מידי ויש לחזור על 3+7?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    AML

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • AML - תגובה

    ד''ר גל גולדשטיין
    24/09/2014

    יאיר שלום וחג שמח
    ראשית, אני מבקש להזכיר שזהו פורום של המטו-אונקולוגיה ילדים. במידה ואתה מבוגר, יתכן שתשובות המומחים יהיו מעט שונות. לתחושתי, אנו נוהגים בטיפול ב AML באופן דומה לרופאי המבוגרים.
    לגבי טיפול אינדוקציה (3+7)- אין זמן קבוע לטיפול אחריו. נהוג להתחיל בטיפול הבא (מיצוק, או קונסולידציה) לכשנצפית התאוששות של מח העצם, כלומר ספירות דם מספיק טובות. זה בדרך כלל לוקח כחודש מהטיפול הקודם.
    לעולם לא חוזרים על טיפול ה-3+7.
    בקיצור, אתה יכול להיות רגוע ש-5 שבועות זה בסדר.
    שנה טובה ובריאה!
    גל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו