ערך נטורפילים נמוך בתינוק בן 4 חודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ערך נטורפילים נמוך בתינוק בן 4 חודש
    או
    24/06/2008

    שלום,
    בני בן 4 חודשים. לפני שבוע עשו לו בדיקות דם וגילו שהערך של הנטורפילים עומד על7 (כאשר הטווח הנורמלי הינו בן 17 ל-34).
    אחרי שבוע עשינו לו שוב בדיקות דם והערך נשאר 7.
    הבנתי שהמשמעות הינה שהמערכת חיסונית מאד חלשה. האם יש משמעות נוספת? האם זה משהו שעובר עם הזמן?כיצד אפשר לטפל בזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נויטרופניה

    ד''ר מוטי חיימי
    24/06/2008

    אני מניח שאת מדברת על אחוזים.
    זה אכן נמוך, ומעיד שכרגע ספירת הנוטירופילים נמוכה. הנויטרופילים הם התאים שאחראים יותר למאבק בזיהומים חיידקיים.
    מספרם יורד לעתים לאחר מחלות ויראליות שונות, בעקבות מתן תרופות מסוימות, ועקב סביות רבות נוספות, שקצרה היריעה מלפרטן.
    לעתים זה אפילו משהו מולד.
    רצוי לעקוב אחר ערכי ספירת הדם.
    במידה ואין שיפור- רצוי מעקב אצל המטולוג ילדים.
    במידה ויש מחלת חום - לפנות לטיפול רפואי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו