מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ספירת דם גבוההיעל18/02/2009
לבתי בת כמעט 12 חודשים יש במשך 5 חודשים חום לסירוגין עולה ויורד, כמעט כל שבוע עולה החום ולאחר כמה ימים יורד. בתוך ה-חמישה חודשים הללו גילו שהיה לה חידק אמופילוס בראות והיא קיבלה 5 שבועות אנטיביוטיקה (בזמן האנטיביוטקיה גם היה חום), גילו לה מונו והיה לה גם אבעבועות. שאר החום היה ללא סיבה. בספירה לפני חודשיים היו 18,000 כדוריות לבנות ו-11.2 המוגלובין, שקיעות דם גבוהות מאד, LDH- 720, ואימוגלובולינים גבוהים שהבנתי מכך שזה מראה שמערכת החיסון עובדת טוב. בספירת דם לאחרונה שבוצעה רק מהאצבע גילו 20,000 כדוריות לבנות ו-9.2 המוגלובין. טסיות הדם תקינות ב-2 הפעמים. היא ממשיכה לפתח חום מידי שבוע עד שבועיים אך לא גבוה- עד 38.4 בלילה. האם יש סיבה לדאגה, האם המוגלובין שיורד בחודש וחצי ב-2 מהווה סימן רע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך להודעתי על ספירת דם גבוהה
יעל18/02/2009רציתי לציין שהתינוקת נראית טוב, בדרך כלל אם אין חום גבוה מידי היא גם אוכלת טוב, משחקת ומתפתחת, ולא נראה עליה שהיא באמת חולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיעל
פרופ' עמוס תורן18/02/2009האם שקיעת הדם תקינה?
מכל מקום במקום הראשון מדובר באמת בחוסר מזל של זיהומים חוזרים, ולא במחלה יסודית מרכבת שעומדת מאחורי הדברים. רק ודאי את נושא המשטח, LDH, שקיעה וחות דעת ראומטולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיעל
פרופ' עמוס תורן18/02/2009מקווה שרמת ה LDH הגבוהה נובעת מסיבה טכנית של הרסתוך לקיחה קשה. כדאי לחזור על הבדיקה הזו ולוודא שנורמלית. האם בוצע ספירת דיפרנציאל של ע"י המטולוג או טכנאי מיומן? אני מקווה שכן.אם בדיקות אלה תקינות לא נראה לי שמדובר בבעייה המטולוגית. הייתי שולל מערב ראומטולוג לשלול מחלה ראומטית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, להלן פרט נוסף
יעל18/02/2009להלן התוצאות החריגות של בדיקת הדם- השקיעה היתה גבוהה ביותר, האם נתון זה משנה את תשובתך? כימיה בדם (Bilirubin Total 0.2 ALT (GPT)- 45 AST (GOT - 75 LDH-Lactic Dehydrogenase 715 המטולוגיה-כללי ESR 1 hour - 42 המטולוגיה- ספירת דם - מכשיר WBC-Leucocytes 18.1 RDW-Red Cell Distri.Width 15.6 | Lymphocytes % 62.1 Monocytes # - 2.23 Eosinophils # 0.5 אימונולוגיה C.R.P - 2.4 Immunoglobulin M - 180 Immunoglobulin G - 1260 IgG1 - 878
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחם ממושך
עמוס תורן19/02/2009לא. שקיעת דם 42 היא גבוהה אך לא ביותר. הייתי חוזר על ספירה עם משטח ידני, שקיעה, LDH ומתייעץ עם ראומטולוג בשלב הזה. עמוס תורן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
