ניטרופילים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניטרופילים
    בחור צעיר
    08/08/2007

    שלום..אני בן 20 לפני כ9 חודשים בערך חליתי בלוקמיה AML M1

    ברוך ה' אני בהפוגה כבר אחרי הטיפול הראשון.לפני שלושה חודשים סימתי את הטיפולים.

    עקרונית הכל בסדר. אבל היום הייתי בבדיקות ומספר הנטרופילים שלי היה על 1.8 ובבדיקה שלפני חודש מספרם היה 2.6..חוץ מזה היתה עליה קטנה של ההמוגלובין מ15 ל16 והלימפוציטים גם כן עלו..שאר התאים (טרומבוציטים וכל השאר..) נשארו בערך אותו דבר..מספרים שהם בין הנורמה..נעשה משטח דם כדי לוודא את הדבר והמשטח היה בסדר ברוך ה'.

    אז רציתי לדעת מה זה אומר שרק הניטרופילים ירדו את הירידה שצינתי..האם זה אומר שחס וחלילה המחלה חוזרת? או שהדבר יכול לקרות גם אצל אדם נורמלי..?..

    ואם המחלה אכן חוזרת יכול ליהיות שרק ניטרופילים ירדו וכל השאר במצב שתיארתי?

    אציין שבליליה שלפני הבדיקה הייתי מעט לחוץ ולא ישנתי..אולי זה קשור?

    המצב הכללי הוא בסדר..חזרתי לשגרת חיים רגילה ברוך ה'..רציתי לוודא מה פשר הירידה של הנטרופילים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניטרופילים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבחור הצעיר

    ד''ר מוטי חיימי
    08/08/2007

    ראשית, אני שמח מאד שאתה פונה לפורום הזה ושואל.
    שנית- אני מאחל לך רפואה שלימה.
    ולשאלתך- הנויטרופילים הם סוג אחד של תאים לבנים (יש גם לימפוציטים , אאוזינופילים, ועוד סוגים).
    מספר הנויטרופילים יכול להשתנות גם באדם נורמלי, בהתאם למחלות שונות (ויראליות או חיידקיות) ואפילו ייתכנו תנודות במספרם מספר פעמים ביום.
    ולכן- היות והספירה היא תקינה, ואפילו נעשה משטח דם שהינו תקין- הייתי נשאר רגוע.
    כל טוב יקירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו