חיסון mmr לתינוק שחלה ב- itp

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חיסון mmr לתינוק שחלה ב- itp
    הילה
    30/12/2010

    שלום רב,

    בני אובחן כחולה ב- itp בגיל שמונה חודשים , המחלה פרצה באופן חריף עם ירידה של טסיות לרמה של 1000 בלבד, אישפוז מיידי ועירוי ivig שהעלה לו את רמת הטסיות באופן זמני בגיל 10 חודשים שוב קיבל עירוי ivig לאחר ירידה נוספת בטסיות. החל מחודש אוגוסט האחרון העלה טסיות באופן ספונטני ולמעשה כבר חצי שנה שרמת הטסיות שלו תקינה לגמרי והוא נמצא רק במעקב במרפאה המטולוגית של בית החולים. נאסר עליו לקבל חיסון mmr למשך 11 חודש מיום קבלת העירוי האחרון. בחודש מרץ הקרוב אמור לקבל את החיסון , אני שוקלת לא לתת את החיסון בשל הסבירות להתפרצות itp כתגובה לעירוי, אודה לדעתך בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיסון mmr לתינוק שחלה ב- itp

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון mmr לתינוק שחלה ב- itp - תגובה

    ד''ר גל גולדשטיין
    31/12/2010

    הילה שלום
    ההחלטה היא שלך.
    ההמלצה שלי היא לחסן.
    ולמה? נכון, יש שכיחות מוגברת של היארעות ITP לאחר חיסון MMR. אבל זה זניח. מדובר בסיכוי של כ- 1:30,000 להתפתחות המחלה בכל חיסון. השאלה שצריכה להשאל בעיניי, היא מה הסיכון לחלות בחצבת, או בחזרת, ואולי באדמת לתינוק שלא חוסן?

    בהצלחה

    גל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו