הגיע הזמן.. גלולות.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הגיע הזמן.. גלולות.
    עופרי
    18/07/2011

    היי, ראיתי יש כבר כמה בנושא אבל רציתי לעשות פה מסודר עם כל השאלות שלי.
    אני בת 16 ואני מתכננת לשכב עם חבר שלי ואני רוצה להתחיל גלולות.

    1. ברגע שהתחלתי את הגלולות, אני צריכה לחכות קצת עד שאני שוכבת איתו? או שזה לא משנה?
    2. מה קורה אם נגיד פעם אחת שכחתי גלולה?
    3. חברה שלי שלוקחת גלולות אמרה לי שבהתחלה ממש ירד לה החשק המיני, כאילו ממש.. היא לפני זה הייתה מאוד בואו נגיד - חרמנית - ואחרי חודש עם הגלולות היא אמרה שממש ירד לה.. זה קורה בד"כ? :|
    4. איך הרופא מחליט איזה סוג גלולה לתת לי? לפי מה?!
    5. חשוב כל פעם לקחת את הגלולה באותה השעה ?
    6. מה היעילות של הגלולה? כאילו אם ו.. נגיד אנחנו נשכב בלי קונדום, אבל עם גלולה, מה הסיכוי להריון אם בכלל..

    אלן השאלות לבינתיים, אם אני אזכר בעוד אני אגיד, תודה רבה :)

    ועוד משו קטן : אני ררוצה לקחת את אמא שלי לשיחה, להגיד לה שאני רוצה, ובשביל זה אני רוצה להתחיל גלולות.. אני הרבה זמן עם חבר שלי, וההורים שלי אוהבים אותו מאוד - אתם חושבים היא תקח את זה בסדר נכון ?! חחח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגיע הזמן.. גלולות.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגיע הזמן.. גלולות. - תגובה

    דניאלה פרייפלד
    18/07/2011

    כל הכבוד על לקיחת האחריות
    אך את שאלותיך תפני בפורום גניקולוגיה נערות
    יופי שיש לך כזאת קשר שאת רוצה לשתף אותה ..יהיה לה קשה מאד לשמע ולקבל שהילדה הקטנה שלה רוצה להתחיל לקיים יחסי מין מלאים אך יחד עם זאת את כן מראה לה שהקשר בניכן טובה ,מבוסס על תקשורת ובעיקר שאת לוקחת אחריות
    תחשבי טוב טוב איך לומר לה ...תנסי לא להיפגע או להתרגז עליה אם היא לא תגיב כפי שאת מצפה...להערכתי יהיה לה קשה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!

    עופרי
    18/07/2011

    אני אגיד את האמת, בהתחלה הייתי ממש בלחץ על לספר לה.
    אבל היום, ככל שזה מתקרב אני כבר ממש מרגישה בטוחה, גם בגלל שאני מאוד בטוחה בעצמי ומרגישה מאוד שלמה עם ההחלטה, שנית אני חושבת שזה דבר כלכך טבעי, ושלישי אחרי כלכך הרבה זמן עם בחור אולי היא באמת קצת תהיה בשוק אבל אני מאמינה היא תבין, הרי מן הסתם היא לא חושבת אנחנו יושבים וסופרים רצפות..
    :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! - תגובה

    דניאלה פרייפלד
    19/07/2011

    את 10 !!!!!!
    לא שאלת אבל חשוב לי להגיד לך
    לא לבא בציפיות יותר מדי גבהות לפעם הראשונה ...לרוב אין "זיקוקים"
    לקיים יחסי מין זה ענין של למידה כלומר מה הוא אוהב מה את אוהבת ומה שניכם אוהבים ...
    שהוא יכנס לאט לאט
    אם הוא לא מצליח על הפעם הראשונה ,לא נורא.....מנסים שוב...לא חייב להיות חדירה מלאה על הפעם הראשונה!!!
    חשוב ההנאה לא ההצלחה גמרת גמרתי...
    הנאה הנאה!!!! לא גמירה....
    וכל הגוף מיני תגלו את עצמכם!!!!!
    ושוב לגבי אימך בתת מודע, עמוק עמוק, היא יודעת ,אך במודע, את הבת הקטנה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו