מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם זו תופעה הגיוניתחדווה20/11/2011
היי,
אני בת 17 ואני וחבר שלי התחלנו לקיים יחסי מין וזה כבר קרה 5 פעמים עם גלולות וגם קונדומים והכל בסדר.
זה כבר לא כואב לי, אבל ברגע שזה קורה אני לא מרגישה כלום, שום גירוי, שום הרגשה שקרובה להתפתח לאורגזמה או משהו בסגנון. אני ממש מודאגת כי זה תמיד ככה בכל דבר שהיה עד עכשיו איתו, אוננות או מין אוראלי לא עושה לי כלום. כמובן שהסיטואציה נחמדה ונעימה אבל אין שום גירוי או אפילו משהו קרוב.
רק כשעשינו סקס יבש היה לי.
אז למה עכשיו כשאנחנו שוכבים שום דבר לא מזיז לי ואני לא מרגישה כלום והוא תוך שניהה מרגיש.
האם זה הגיוני? זה יעבור? כרגע מרגיש לי כאילו זה לא הולך להשתנות וזה הולך להשאר ככה להרבה זמן. ניסינו דרכים שונות וכו' וזה פשוט מתסכל שאני לא מרגישה כלום וגם הוא מתבאס מזה מאוד
ואין שום בעיה של משיכה זה מאה אחוז לא.
אשמח לקבל עזרה ופירוט בנושא..
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זו תופעה הגיונית - תגובה
דניאלה פרייפלד21/11/2011תנסי להסביר לי מה השוני עבורך בין מין מלא ליבש ששם אכן היו לך תחושות ותנסי להסביר איזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
חדווה21/11/2011הכוונה היא שגמרתי כשהיינו שנינו עם תחתונים והיה חיכוך וכו'
וחוץ מזה, שום דבר שהוא עשה לי לא גרם לי להרגיש כלום אפילו את הדבר הכי קטן ואני באמת חושבת שמשהו לא בסדר איתי ולא מבינה איך זה קורה בכלל
אנחנו שנתיים וחצי ביחד ופעם ראשונה הייתה החודש, וחיכינו לזה שנינו הרבה זמן וציפינו וזה פשוט לא עושה לי כלום וזה בכלל לא כמו מה שחשבתי.
מאוננות אני גם מקבלת אורגזומה אבל לא כשהוא עושה לי, כמו שאמרתי
זה אמור להיות ככה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
דניאלה פרייפלד22/11/2011האם יש משחק מקדים ששניכם מתגרים ונהנים ממנו לפני החדירה
האם תוך כדי זזה משנים תנוחות והאם את מתכווצת ומשחררת את הנרתיק....
חשוב שתדעי שרוב הבנות אינן גומרות מחדירה צריך גירוי על הדגדגן...תוך כדי או לפני או אחרי עם היד או עם אותה החיכוך שהיה לך במין היבש.
ואיפה את בראשך תוך כדי ההתעלסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן
חדווה22/11/2011התשובה היא כן, אנחנו עושים את כל מה שאמרת והכל קורה וזה ברור לי שאי אפשר ישר .
ואני עושה את כל מה שאמרת
וזה עדיין לא מזיז
והראש שלי רק איתו ולא בשום מקום אחר כמובן!
האם זה הגיוני?|
תודה וסליחה על ההסתבכות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן - תגובה
דניאלה פרייפלד23/11/2011אוקיי אז הרא רק איתו יכול דגש על היכול להבין את הקושי אם את איתו ,את לא עם עצמך ,עם תחושותיך ....ומה עוד את לא מאפשרת לפנטזיות לעלות שהן ללא מעט נשים תידלוק מיני נפשי בכדי להגיע ליותר.....ואז גם ל....
אז תנסי להיות עם עצמך ולאפשר לדברים תילוקיים להיכנס....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקיי תודה רבה! מקווה שיסתדר
חדווה23/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
