מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אוננות ללא שפיכהחסוי12/09/2009
שלום.
אני מאונן די הרבה אך מכיוון שאיני רוצה לשפוך בתחתוני ו"להסגיר" את עצמי (אמי תגלה בכביסה וכו'), אני נמנע מלשפוך. כלומר, ברגע הגמירה, אני לוחץ די חזק עד שהרגע חולף. כבר ארבע שנים זה כך ורק לאחרונה עלה בי החשד שאני גורם נזק בריאותי בכך. כאילו, לאן הזרע החוזר? האם הוא יוצא מאוחר יותר בשתן? האם הוא "משומש" שוב בפעם הבאה? האם זה יכול לגרום לדלקת או פגם כלשהו באיברים פנימיים (ערמונית למשל) ? האם זה עלול לפגוע בעוצמת השפיכה בעתיד?
אני מאד מודאג מכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הייתי שמח מאד אם מישהו היה מתייחס..
חסוי14/09/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחסוי שלום
מירב שרון14/09/2009זה לא מזיק לבריאות לעכב את השפיכה. מה שכן, אתה בעצם מרגיל את עצמך לא לגמור, ולטווח ארוך כשתהיה בזוגיות זה גם עלול להשפיע, להיות בשליטה על השפיכה זה משהו אחד אבל שלא ייוצר מצב של שפיכה מעוכבת. לכן, אני ממליצה לך לאונן במקלחת או בזמן שאתה בשרותים ולאפשר לעצמך לגמור בכיף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה גם לך ולעידן על התשובה
חסוי15/09/2009רק אתקן שאיני מעכב את השפיכה אלא משתדל לא לשפוך כלל אך מדגיש שאני גומר בלי בעיה ובכיף ולכן לא "מרגיל את עצמי לא לגמור" (כי אני כן) או גורם לעצמי "ייסורים גופניים ונפשיים" כפי שעידן מיליצ'ר כתב (כי אני לא).
אהיה הרבה יותר רגוע שאדע לבטח שאיני גורם נזק רפואי גופני בכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהsorry :(
דניאלה פרייפלד14/09/2009אני מנשה למצא תשובה מדויקת לשאלתך
טרם נתקלתי בשאלה משלך
באופן עקרוני זרע נספג חזרה לעור
זרע שיוצא, זאת אומרת...
בנתיים התשובות שקבלתי הן שאתה לא עושה נזק אך שוב הסתכלו עלי ....
אולי תאונן באמבטיה מדי פעם כך תוכל להינות ולהרגיש את עצמך עד הסוף ו/ או
שים מגבת מתחת תחביא את המגבת וכל כמה זמן תשים בכביסה או תשתיף את התחתונים של עצמך..
אני יותר מודאגת שתרצה לגמר עם.....בעתיד כלומר ,אז יהיה לך קשה כי יהיו לך עיקבות של הלא נעים לגמר, בושה ,לכלוך, אסור....
רוב האמהות אמורות לדעת שבן המתבגר מאונן ולכן הסדינים רטובים או התחתון
אך אני מבינה את זה שאתה מתביש
אם אני אשמע שאתה עושה נזק לעצמך אדעג לחזור
לsorry* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובות
חסוי15/09/2009רציתי רק להגיד שההנאה מאוננות לא נפגמת כלל, וגם כשמדי פעם עולה בי החשש שמא לא אוכל לשפוך, אני אכן "מניח לזה לצאת" כדי לוודא שהכל בסדר ואכן הכל נראה בסדר.
אין לי חשש מהנאה בעתיד אלא רק מהאספקט הרפואי בעניין.
(אגב, באמבטיה בכלל לא נח :) )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחסוי
דניאלה פרייפלד15/09/2009נשמע שהתפקוד בסדר
ולא לשכח העיקר ההנאה
שנה טובה
( אמבטיה ....יש ויש)
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשוב להבין משהו עקרוני...
עידן מיליצ'ר15/09/2009האם בכל השנים האלו לא היה לך קרי לילה? האם בכל השנים האלו לא "ברח" לך?! האם לא חשבת על נייר טואלט או טישו כדי לספוג את הזרע ע"מ שאמא לא תגלה? וככה לא תאלץ להעביר את עצמך ייסורים גופניים ונפשיים?
שנה טובה!\
עידן מיליצ'ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
