תענו בבקשה !

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תענו בבקשה !
    חסוי
    26/08/2010

    שיניתי קצת
    אז ככה... אני בן 12 ובחופש הזה אני די מבובל... אמא שלי אומרת שזה קרה לי גם שנה שעברה. בשנת הלימודים נמשכתי כמו כל אחד רק הרבה יותר חרמן.חשבתי על בנות מאוד ופינטזתי עליהן כמו כל אחד ואני מת לסקס. ובחופש פשוט לא התאהבתי באף אחת! לא הרגשתי כלום ! כאילו נעלם הרגש של האהבה :( אני מזה דואג וזה... עכשיו סוף החופש ואני מסתכל לבנות על השדיים וטיפה מפנטז ויש חלק מהבנות שאני מרגיש אליהן משו אבל לא אהבה ואין לי הגדרה לזה... בבקשה אני צריך עזרה אני לא רוצה שזה יתקע כי אני לא יודע אם אני רוצה חברה ועוד מעט מתחילים הלימודים. אני רוצה לחזור להרגיש אהבה לבנות וחשק והכל כמו פעם ואני מפחד שזה "ייתקע" בבקשה עזרה! זה ישאר ככה? תודה מראש



    אז זהו שאני לא זוכר שזה קרה לי שנה שעברה ואני לא זוכר איך זה מרגיש אהבה... דרך אגב בחופש אני לא נפגש הרבה אם בנות אז יכול להיות שזאת הסיבה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תענו בבקשה !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עניתי לשאלתך.

    ד``ר עידן מיליצ`ר
    28/08/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו