תזהר לעשות את זה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזהר לעשות את זה
    שרון
    04/09/2010

    מי שעושה את הדבר הזה אין לא חלק לעולם הבא ולא יקום בתחיית המתים וכל אלא שהציעו לו את זה הם שותפים לעבירה ודרך אגב מי שמוציא זרע לבטלה או עושה את זה צריך לפחד משום שאם את נוגע באישה היא מלאה טומאה ומסריחה בטרוף אז ממה אתה מתלהב ואם את שופך זרע את רוצח ילדים וממעט את הראיה שלך ואתה גורם לך להיות חלש מיום ליום + מרגיש דיכאון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזהר לעשות את זה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרון שלום

    מירב שרון
    05/09/2010

    אין כאן מקום להטפות דתיות. אם "הדבר הזה" הכוונה לאוננות, אז כיום ידוע שעובר מאונן ברחם אמו, זה הדבר הכי טבעי שבעולם וכך נבראנו. ריח גוף של בני אדם, אם זה גבר ואם זה אשה קשור בהיגיינה אישית ולא בשום דבר אחר. אם שופכים זרע, זה ממש לא רצח ילדים כי בלי הביצית, אין ילדים. ואין שום קשר בין אוננות לפגיעה בראייה, זה מיתוס שקיים מאז ומתמיד ולא ברור מאיפה הוא התחיל,אין בו שום אמת. אין קשר בין אוננות לדיכאון, אם כבר אוננות יכול לעזור לפרוק מתחים ולהרגיע. דיכאון נובע מסיבות רבות, מדובר במחלת נפש, גורמים ביולוגיים - חוסר איזון ביוכימי בחומרים במוח הקשורים בויסות מצב הרוח, פגיעה בויסות ההורמונלי ואף שוני במבנים מסויימים במוח. כמו כן, מחקרים אשר נערכו בקרב משפחות ותאומים מצביעים על קיומן של השפעות גנטיות-תורשתיות. למרות מרכזיותם של הגורמים הביולוגיים, במרבית המקרים הם משולבים בגורמים פסיכולוגיים וסביבתיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו