תסמונת קלינפלטר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תסמונת קלינפלטר
    באסה
    17/09/2010

    היי, אני יודע שזה פורום לנוער , אני לא יודע אם אני נחשב לנוער , אבל אני חייב לשאול.
    אני בן 20 ושלושה חודשים , ואני סובל מתסמונת קלינפלטר.
    הכל התחיל כשעשיתי צו ראשון, והרופא שם שלח אותי לבדיקה כי הוא חשד שיש לי בקע, אני שכמובן רציתי כמה שיותר קרבי , ולא הייתי מוכן לוותר על כלום (אני אף פעם לא מוותר)
    הלכתי לבדיקה וגיליתי שאכן יש לי בקע. עשיתי ניתוח בקע , אבל אז אמרו לי לעשות עוד בדיקות בגלל שהאשכים שלי קטנים , למרות שאחד יותר גדול מהשני. עשיתי בדיקות חלקן גנטיות ואז הודיעו לי שיש לי תסמונת קלינפלטר , וכל זה בגיל 17 , אמרו לי שיש סיכוי גבוה מאוד שאני עקר , ועוד כל מיני סיבוכים שיש , והייתי שבור מזה , אבל כמו שציינתי לא וויתרתי, לא וויתרתי גם כשאמרו לי שאני צריך לעבור עוד ניתוח , כי אשך אחד עלה למעלה והיו חייבים להוריד אותו בחזרה , ואם לא יצליחו אז יאלצו לכרות אותו , אבל הצליחו.
    המשכתי בחיי, בערך כמובן אבל לא נתתי לזה לשבור אותי , רצו להוריד לי את הפרופיל ללא קרבי ונלחמתי יחד עם הרופאים שטיפלו בי בכדי לעלות את הפרופיל כי זה לא הוגן שאני לא יוכל לעשות קרבי , רק כי אני עקר.
    הצלחתי ויש לי פרופיל 82 , אני ביחידה קרבית.
    הקטע הוא שתמיד הייתי רזה , תמיד לא הייתי מצליח לעלות במשקל ולעלות מסת שריר גם כשהייתי מתאמן כמו מטורף, חודשים על חודשים.
    האחים שלי תמיד היו מקור הערצה כשאני הייתי הכבשה השחורה של המשפחה.
    אבל לא וויתרתי, כי איזה אדם אני אהיה אם אני אוותר?
    באמצע הטירונות, היה לי פגישה עם אנדיקרינולוג והוא אמר לי לעשות בדיקת טטוסטורון.
    הרגשתי עייף וככה אבל לא חשבתי שזה קשור.בבדיקה יצא שיש לי טטוסטורון נמוך מהרגיל . אז האנדיקרינולוג אמר שיש זריקות לזה, ואני שרק רוצה להיות בנאדם נורמלי אמרתי לו כל דבר לא אכפת לי.
    עכשיו אני לוקח זריקה בירך , אני מזריך לעצמי (אני חובש קרבי) כל שבועיים.
    בקטע הוא שרציתי לשאול אותכם אם יש סוגים של הדבר הזה ואם זה קבוע או שיכול להיות שזה השתנה או משהו, הוא אמר לי שנאי יצטרך לקחת זריקות עד סוף ימיי חיי.
    אתם חייבים להבין , נמאס לי... אין לי כבר כוח , אני מרגיש פגום , אני אוכל מלא ואני עולה לאט במשקל אני מתאמן כמו מטורף.
    אנשים בגילי מתלוננים על שטויות , כשהם צריכים להודות על מה שיש להם , אני מרגיש דפוק , אני יצאתי לא בסדר.
    אין לי כבר כוח , לא לוותר , אין לי כוח להמשיך להגיד לעצמי , קדימה זה כלום, כל הזמן נוסף משהו חדש. סיכוי יותר גבוה לסרטן , פין יחסית קטן. הקטע הוא שקראתי על זה וכתוב שאין זרע כשזה קורה ולי יש הרבה. ויש לי חשק מיני בריא.
    אבל נמאס לי.... לאט לאט אני רק רוצה להוריד פרופיל ולברוח , לברוח מכל מי שאני מכיר. אני תמיד ישאר קטן יחסית , בני גילי יתפתחו ויהיו גברים ואני יהיה הדפוק אז כאילו למה אתם מבינים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמונת קלינפלטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באסה

    דניאלה פרייפלד
    18/09/2010

    באמת באסה
    סליחה שאני לא עונה לך עכשיו אני צריכה לחשוב ואחזור...
    עד גיל 17 היה לך "טוב" עם עצמך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת קליינפלטר

    באסה
    18/09/2010

    כן, לא הייתה בעיה שאני זוכר עליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באסה

    דניאלה פרייפלד
    18/09/2010

    חשבתי....
    אני לא חושבת שאתה צריך להמשיך להגיד לעצמך שאין לך כלום...כי יש לך, אם אני מבינה נכון X אחד או יותר ...מדי ,וזה משפיע עליך במכלול דברים נכון להיום ובעתיד.
    הרעיון הוא,לא להמשיך כאילו אין לך ,אלא להבין איך ניתן עם היש לך....
    (ואני מבינה גם לפי התאור שלך, שהיחודיות שלך בזה שאתה נמוך במקום להיות גבהה ויש לך חשק מיני..)
    אם אני מבינה נכון לא היה לך "קל" לפני שגילת ...
    אני ממליצה לך, ואולי לא תוהב את זה,ללכת לדבר עם גורם מקצועי...לדבר את התחושות על ההלם על הדימוי העצמי שקיבל זעזוע...
    לא קל....והיו לך 3 שנים לא קלים אך הצלחת להתגבר על לא מעט מחשולים ,אתה לא מוותר...
    על תוותר על לשתף אל תהיה לבד עם כל ההתרחשויות הפנימיות שלך..בתקווה שתוכל לראות שיש גם עם המחלה, סוג אחר של איכות חיים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת

    באסה
    18/09/2010

    אז זהו שאני לא שמן ולא נמוך , אני גבוה ורזה , וישלי רק עוד X אחד ככה שרציתי לשאול אם אולי זה סוג שונה , או משהו אחר, אולי יש סיכוי שזה יעלם או לא יודע מה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באסה

    דניאלה פרייפלד
    19/09/2010

    לא הXים והYים שלך ולא נעלמים...
    איך אתה נראה בעיניך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באסה אתה תותח!

    באסה 2
    25/09/2010

    כל הכבוד לך, אני מעריץ אותך...
    עלה והצלח
    אני תומך בך בכל מצב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו