מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דחוףףמרים30/10/2010
שלום ..אני בתולה ויש לי שאלה דחופה:
חבר שלי ואני היינו אצלו בבית..בהתחלה הוא סתם אונן עליי כשהיינו צמודים והיינו לבוושים והכל... ולאחר שהוא גמר בתחתונים בפעם הראשונה הוא ביקש ממני לאחר 10 דקות שאעשה לו ביד והורדתי לו את התחתונים ונגעתי בתחתונים שלו והם היו רטובים מהזרע (נגעתי בזה ממש קצת)וכמובן נגעתי באיבר מינו אך הוא לא היה רטוב..והיד שלי הייתה יבשה לגמרי גם אחרי שנגעתי בתחתונים הרטובות!.
לאחר מכן נרדמתי לחצי עשה בערך אפילו קצת יותר ואז הלכתי להתפנות לעשות פיפי וכשניגבתי את הפיפי (ניגבתי בטישו את הפיפי מאיבר המין כמובן)זה היה עם אותה היד שנגעה באיבר מינו ובתחתונים הרטובות..אך אני מדגישה שישנתי משהו כמו חצי שעה או 40 דקות וכמובן שנגעתי גם בכרית ובשמיכה בזמן שישנתי וגם ליטפתי את בן זוגי קיצר אותה היד שבעצם נגעה בזרע נגעה בעוד המון דברים עד שניגבתי איתה את הפיפי....אני מזכירה שבין הנגיעה באיבר מינו של בן זוגי לבין הזמן שהייתי בשירותים עברו מינימום 30 דקות ...האם אפשר להכנס מזה להריון?...לקחת פוסטינור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרים
דניאלה פרייפלד30/10/2010לא לא צריך פוסטינור
לפי התאור שלך קלוש ביותר שתכנסי להריון
להירגע!!!!!
ו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
מורצ'וק31/10/2010תודה רבה על התשובה...התייעצתי גם בפורום רפואי אחר ובאמת אמרו לי שאין סיכוי כי משך חיי הזרע מחוץ לגוף הוא עד חצי שעה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה(:
דניאלה פרייפלד31/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך בירור
אורנה01/11/2010אני מבינה שאת מסכימה עם התשובה שנתנו לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרים
דניאלה פרייפלד02/11/2010זה התחום שלהם
וזה מחזק את הדעה שלי שלפי התאור שלך את לא צריכה להיות בלחץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
