יש לי בעיה ...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי בעיה ...
    עדן
    15/11/2010

    אני בכיתה ז'.
    יש ילד בשיכבה שלי שמהשניה הראשונה שראיתי אותו אני מאוהבת בו .
    הוא חזר מתילאנד כמה ימים לפני תחילת שנה ומשהו עקץ אותו שמה אז הוא הגיע לבצפר רק אייזה שבוע אחרי תחילת הלימודים .
    ראיתי אותו באחת הכיתות וחשבתי שהוא ב-ח' או משהו כזה .
    אחר כך אני רואה בקשת חברות מבר פרידמן (שם בדוי) ולא ידעתי מי זה אז לא אישרתי
    ושהוא שלח לי הודעה : למה את לא מאשרת? אז אמרתי לו שאני לא יודעת מי הוא והוא אמר לי שהוא זה שחשבתי שהוא ב-ח. המשכנו לדבר הרבה ואז הוא שאל אותי שאלות כמו התנשקת פעם ? כמה חברים היו לך ? התנשקת אם מישהו שהוא לא חבר שלך ?
    ואז הוא שאל אותי את אוהבת מישהו ? אמרתי לו שכן, הוא אמר אפשר ניחוש ? אמרתי כן . והוא שאל : אותי? אמרתי לו כן . והוא אמר לי שהוא מאוהב בי אבל לא רוצה חברה.
    ואז הוא שאל אותי : היית רוצה להתנשק אייתי? אמרתי לו שאני רוצה ואז קצת שיחקתי בו כי לא הייתי בטוחה כי לא רציתי לצאת כזאת זונה בגלל שאנחנו לא חברים
    ואז הוא נעלב ואני נעלבתי ורבנו והוא היה אם ילדה אחרת ועד אתמול הוא שיחק איתי ברוגז.
    השלמנו ואמרתי לו שאני רוצה שנתנשק ואז הוא התחיל טיפות לגעת בי בהסכמתי.
    הוא רוצה עכשיו לשכב איתי ולעשות את זה איתי שוב..
    האם פעלתי נכון ? האם למשיך עם זה ? אני אוהבת אותו אבל אני ביישנית..
    בבקשה תעזרי לי !..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי בעיה ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעדן שלום

    מירב שרון
    17/11/2010

    את מאוד צעירה, לאן את ממהרת? אני מבינה שאת מאוהבת בו, אבל אם את חשובה לו כמו שהוא חשוב לך אז הוא כן ירצה קשר של חברות בתור התחלה, שניכם מאוד צעירים ומלהתנשק ועד ללשכב יש דרך מאוד ארוכה כשבדרך חשוב לבנות בכלל קשר של אמון, ביטחון, פתיחות, כנות, קשר שיהיה מספיק חזק ויציב שאולי, יום אחד, איתו תרצה לשכב.....עד אז, איך אומרים, שוואיה, שוואיה (לאט, לאט...)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיגדלי בשקט

    רון
    17/11/2010

    לאן את ממהרת תינוקת ? יש לך עוד הרבה זמן עד כדי לשכב !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו