חייבת עזרה , לא יודעת מה לעשות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חייבת עזרה , לא יודעת מה לעשות!
    ליאן
    18/11/2010

    אוקי אז אני יתחיל ככה ..
    חודש שעבר בזמן מחזור הייתי חולה מאוד ונטלתי אנטיביוטיקה והגעתי למצב של אינפוזיות גם ..
    לפני שבועיים קיימתי יחיסי מין בפעמים הראשונות עם חבר שלי . בפעם הראשונה לא ירד לי דם ולא קרה שום דבר אך בפעם השניה שקיימנו יחסי מין היה לי דימום של 3 ימים ( ואני רוצה לציין שכאשר קיימנו יחסי מין הוא ישתמש בקונדום וגם לא גמר בתוכי הוא הוציא וגמר בחוץ וגם בתוך הקונדום ) . לאחר שקיימנו גם עשינו בדיקה לקונדום עם הוא נקרע או לא וככול הניראה שהוא לא ניקרע .
    אז הבעיה שלי היא - אחרי כל זה הייתי צריכה לקבל מחזור ב14 לחודש שזה יוצא לפני 4 ימים ולא קיבלתי עדין ..
    מישהו יודע מה יכול להיות או לעזור לי אכשהו ?? כי אני ממש ממש לחוצה ולא מבינה בזה כ"כ ..
    מודה לכל העוזר מראש !!! :-\ :X
    ד"א - ההורים שלי לא יודעים שום דבר על זה :((((

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליאן

    דניאלה פרייפלד
    18/11/2010

    אם לא היה חור בקודום אני חושבת שאין לך ממה לחשוש..אך ליתר דיוק בבקשה לפנות את שאלתך בפורום לרופאי נשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו