תיקון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תיקון
    ליאן
    18/11/2010

    היי :)
    אני בת 16. המחזור האחרון שלי היה ב-14.10.10, אני הייתי אמורה לקבל מחזור בימים האלו...אני וחבר שלי מקיימים יחסים מוגנים, זאת אומרת משתמשים בקונדום (אני לא על גלולות ) וליתר ביטחון הוא לא גומר בתוכי .
    בזמן המחזור בתאריך ה14.10.10 אני הייתי חולה ונטלתי אנטיביוטיקה וגם הגעתי למצב של אינפוזיה .
    לפני כ שבועיים אני וחבר שלי קיימנו יחסי מין בפעמים הראשונות .בפעם הראשונה שקיימנו , לא היה לי דימום חות מכאבים , אך בפעם השניה שקיימנו אז היה לי דימום - ואני רוצה לציין ולהזכיר אנחנו משתמשים בקונדום ואני לא נוטלת גלולות (הדימום היה במשך כ 3 ימים ) .
    ובסוף כל הפעמים האלה שקיימנו אז הלכנו ובדקנו את הקונדום עם הוא ניקרע ( בעזרת החדרת מים לקונדום ומסתכלים עם יוצא מים או לא , ולנו לא יצא ) אז ז"א שהקונדום לא ניקרע . הבעיה שלי היא - הייתי אמורה לקבל ב 14.11.10 מחזור ועד היום לא קיבלתי עדין ..
    העם זה יכול להיות השפעה של האנטיביוטיקה עוד מאז שהיתי חולה או לא ?? ועם לא מה זה יכול להיות ?? (ואני רוצה לצין שאני מרגישה לפעמים שהבטן שלי נפוכה , אבל אין לי חשק מוגבר לאכול או משהו .. )
    תודה מראש !! :((((((

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תיקון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאן שלום

    מירב שרון
    18/11/2010

    אני מציעה שתפני את שאלתך לפורום רפואת נשים. הדבר היחיד שאני יכולה להציע לך זה שאם יש חשד להריון לא רצוי אפשר לבדוק בעזרת ערכה ביתית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו