מפחדת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מפחדת
    יעל
    22/11/2010

    אני בת 16 בתולה וחבר שלי לפני יומיים הוא החדיר לי אצבע וכאב לי ובבוקר התחתון שלי היה בדם.. בדר"כ יש לי הפרשות לבנות-צהבהב אבל כבר יומיים שזה חום כאילו עם שאריות של דם...זה קרום שנקרע?
    בנוסף עשיתי לו ביד והוא שפשף את איבר מינו בשלי לכמה שניות ואני יודעת שהוא גמר באותו לילה אבל אני לא יודעת מתי ואיך האמת שאני לא זוכרת...
    זה ממש מלחיץ אותי שאני בהריון למרות שלא ניראלי אני ממש בפאניקה מזההה...

    אפשר חוות דעת על 2 הדברים שהעלתי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפחדת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליעל שלום

    מירב שרון
    22/11/2010

    לגבי הדימום בעקבות החדרת האצבע, מאוד יתכן שאכן היה מדובר בקרום הבתולין. לגבי שאלתך השנייה, ציינת שהיה מגע של פין ופות, ושאינך בטוחה מתי הוא גמר, לכן יתכן שיש סיכון של הריון לא רצוי, גם אם הוא לא גמר ורק שפשף בין פין לפות, עלול להיות נוזל מקדים שיש בו זרע משפיכה קודמת וגם אז יש סיכון מסויים של הריון לא רצוי. אם לא עברו 72 שעות מאז שהיה את המגע בין פין לפות, יש מצב לקחת פוסטינור. את מוזמנת לפנות גם לפורום רפואת נשים באתר הזה על מנת לקבל חוו"ד נוספת. חשוב לזכור שפוסטינור הנה גלולת חירום עם הרבה תופעות לוואי, ועדיף לא להגיע למצב של פוסטינור ולהשתמש באמצעי מניעה כגון גלולות ו/או קונדום. מאחר ולא השתמשתם בשום אמצעי מניעה ולקחתם סיכון מיותר, אין ברירה אלא לקחת פוסטינור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו