שאלה חשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה
    מישהי
    22/11/2010

    אני בת 19 והיה לי חבר כחצי שנה.
    לא שכבנו אבל הוא מזמז אותי בחזה וגם ירד לי
    אני אותו זמן הרגשתי תחושה כיפית כזו אבל לאחר המעשה התחרטתי וכמו כן נפרדנו ואני מתחרטת.
    מעבר לזה לא עשיתי שום דבר והוא היה החבר הראשון שלי. אני דתייה ואני מרגישה רע עם זה אבל מצד שני קצת קשה לי לומר אבל היתה לי התנסות

    אז למה אני לא מצליחה להשתחרר מזה? אני מרגישה כאילו נוצלתי אע"פ שזה לא באמת היה כך.
    מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מישהי

    דניאלה פרייפלד
    22/11/2010

    אני מבינה את הדילמה שלך מצד אחד נהנת..יופי !אך כנגד עשית מעשה שמאז שאת זוכרת את עצמך, אמרו לך שאסור!!!!!!!
    את לא היחידה ....ולא רק במינות...כל אחת ואחד תוצר החינוך שקבלנו בבית..
    צר לי שאת מרגישה שנוצלת..היה הסכמה ואת נהנת
    אני לא יכולה לעשות טיפול כך
    בעצם עברה דתית לא עשית רק חינוך...כנראה שהיית סקרנית וגם נמשכת אליו...טבעי ביותר....
    אם תוכלי לקבל שהאני שלך רצה ולמעשה הלכת נגד הידהוד הורי דתי...
    חלק מלהתבגר, הקושי שבו ,מה רוצים לקחת מההורים ומה החלק שלך...
    אם זה לא עוזר לא להשאר עם התחושות הלא טובות לכי ליעוץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו