מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיה רצינית- צריך עזרה2530/11/2010
שלום רב,
אני בן 25, יש לי בעיה רצינית שכבר מטרידה אותי מזה מספר שנים, הבעיה היא שמעולם לא הייתה לי חברה או אהבה אמיתית, וגם לא סקס, למרות שבכלל לא רציתי להזכיר את הדבר האחרון, אבל על מנת שתהיה התמונה ברורה. אני מחונך (בעל תואר), לא שמן, בעל גובה ממוצע ורזה, מראה חיצוני כללי רגיל. אני גם מאוד ידידותי וחכם, ואני לא רואה שום סיבה מהיחס הלא אנושי שאני מקבל מהבחורות, מהנסיון המועט שלי הבנתי שהבעיה שלי שאני לא מצליח להשיג בחורה זה בגלל שאני בן אדם טוב, בן אדם עם לב טוב ובחורות לא נמשכות לגברים מסוג זה, עם נמשכות לגבר המניאק, מצטער שאני אומר את זה אבל זאת העובדה ואין לי אפשרות לא לומר את זה כי אז מי שקורא את ההודעה שלי לא יצליח להבין אותי ואת הבעיה שלי. כל בחורה שנמשכתי אליה, היא לא רצתה אותי, למרות שחלק גדול מהן הסכימו להיות בקשר עם גברים יותר נחותים ממני, אני לא מסכים להיות בקשר עם כל בחורה, גם לי יש את הזכות לקבוע דרישות מסויימות, אני אישית אוהב בחורה חמודה, יפה, וגם בעלת השכלה אקדמית, ויש כאלה הרבה, אני לפחות ראיתי המון המון בחורות שעונות על הדרישות שלי, אבל אף אחת לא הסכימה למרות שניסיתי להתקרב מהם בכל מיני דרכים, הם אפילו לא נותנות לי את האפשרות לבקש מהם שהם שאני רוצה קשר, כי הם עושים ?ut כבר מההתחלה, כלומר הם מתרחקות כבר מההתחלה ואפילו לא נתנו לי אפשרות לבקש, ואולי אם לא התרחקו ולפחות שמרו איתי על קשר, היו אולי מכירים את האישיות שלי יותר טוב ואולי בהמשך היו מסכימות לקשר רציני, אבל הם כבר מההתחלה מחליטות לפי מה שהן רואות (שאני אדם טוב, ולא מניאק שבא מהרחוב) שהן לא רוצות להמשיך והם מתרחקות, כלומר במילים אחרות הם לא נותנות לי את האפשרות להוכיח את עצמי שאני לא איך שהן חושבות, למרות שאני אדם מאוד טוב אבל אני לא מטומטם, הם תמיד עושות את הקשר הזה שאם יש גבר שהוא טוב אז הוא מטומטם, ואם יש גבר מניאק אז הוא גבר (אמיתי). ויש חדשות עוד יותר לא טובות, היו כמה פעמים שנמשכו אליי בחורות, אבל בעצם הם לא נמשכו, הם רצו לנצל אותי ואת הלב הטוב שיש לי, אלה היו הבחורות הכי מכוערות שיש, עם רמת השכלה הכי נמוכה, הן גם לא חכמות, וגם לא בחורות אמיתיות, אי אפשר לחיות איתן כי הן יקלקלו את העתיד שלי, אלה הם הבחורות שלא הצליחו להשיג גברים, הם באים לאחר מכן אצל הגברים הטובים כדי לנצל אותם, וזה מה שקרה לי, אבל אף פעם לא הסכמתי להיות בקשר עם בחורות כאלו, במקרים האלו אני התרחקתי כי זאת לא הרמה שלי, אני יודע שאני שווה יותר ומגיע לי יותר, אני גם לא רוצה להיות בקשר עם בחורה כזאת, כי היא מוכנה לעשות הכל כדי "לתפוס" אותי בסוף, היא מוכנה ללכת עד סוף הדרך כדי שתשיג אותי, אבל אני אין לי כוח וזמן להיכנס לבעיות מיותרות והכי טוב זה להתרחק. מצד שני אני מחפש אהבה אמיתי ואני לא יכול להיות בקשר איתן, כי אני לא אוהב אותן ואין לי רגשות של אהבה כלפי הבחורות האלו, כלומר שגם ככה אני חייב להתרחק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
2530/11/2010, אבל זה עדיין לא פותר את הבעיה כי את הבחורות שאני רוצה אני עדיין לא מצליח להשיג. האם יש מה לעשות? אני רציתי לספר את הסיפור שלי שעל מנת אולי יש לכם עצה או משהו שאתם יכולים לומר לי או לעזור לי, כי כבר נמאס לי.
מצטער על המכתב הארוך.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיבריס
מישאל30/11/2010אני מבין את הבעיה שלך כי גם אני הייתי שם.
בשביל שאני אוכל לקבל תמונת מצב טיפה יותר ברורה,
איך אתה ניגש לבחורה שאתה נמשך אליה?
היכן אתה פוגש כאלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
