בעיה רצינית- צריך עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה רצינית- צריך עזרה
    25
    30/11/2010

    שלום רב,

    אני בן 25, יש לי בעיה רצינית שכבר מטרידה אותי מזה מספר שנים, הבעיה היא שמעולם לא הייתה לי חברה או אהבה אמיתית, וגם לא סקס, למרות שבכלל לא רציתי להזכיר את הדבר האחרון, אבל על מנת שתהיה התמונה ברורה. אני מחונך (בעל תואר), לא שמן, בעל גובה ממוצע ורזה, מראה חיצוני כללי רגיל. אני גם מאוד ידידותי וחכם, ואני לא רואה שום סיבה מהיחס הלא אנושי שאני מקבל מהבחורות, מהנסיון המועט שלי הבנתי שהבעיה שלי שאני לא מצליח להשיג בחורה זה בגלל שאני בן אדם טוב, בן אדם עם לב טוב ובחורות לא נמשכות לגברים מסוג זה, עם נמשכות לגבר המניאק, מצטער שאני אומר את זה אבל זאת העובדה ואין לי אפשרות לא לומר את זה כי אז מי שקורא את ההודעה שלי לא יצליח להבין אותי ואת הבעיה שלי. כל בחורה שנמשכתי אליה, היא לא רצתה אותי, למרות שחלק גדול מהן הסכימו להיות בקשר עם גברים יותר נחותים ממני, אני לא מסכים להיות בקשר עם כל בחורה, גם לי יש את הזכות לקבוע דרישות מסויימות, אני אישית אוהב בחורה חמודה, יפה, וגם בעלת השכלה אקדמית, ויש כאלה הרבה, אני לפחות ראיתי המון המון בחורות שעונות על הדרישות שלי, אבל אף אחת לא הסכימה למרות שניסיתי להתקרב מהם בכל מיני דרכים, הם אפילו לא נותנות לי את האפשרות לבקש מהם שהם שאני רוצה קשר, כי הם עושים ?ut כבר מההתחלה, כלומר הם מתרחקות כבר מההתחלה ואפילו לא נתנו לי אפשרות לבקש, ואולי אם לא התרחקו ולפחות שמרו איתי על קשר, היו אולי מכירים את האישיות שלי יותר טוב ואולי בהמשך היו מסכימות לקשר רציני, אבל הם כבר מההתחלה מחליטות לפי מה שהן רואות (שאני אדם טוב, ולא מניאק שבא מהרחוב) שהן לא רוצות להמשיך והם מתרחקות, כלומר במילים אחרות הם לא נותנות לי את האפשרות להוכיח את עצמי שאני לא איך שהן חושבות, למרות שאני אדם מאוד טוב אבל אני לא מטומטם, הם תמיד עושות את הקשר הזה שאם יש גבר שהוא טוב אז הוא מטומטם, ואם יש גבר מניאק אז הוא גבר (אמיתי). ויש חדשות עוד יותר לא טובות, היו כמה פעמים שנמשכו אליי בחורות, אבל בעצם הם לא נמשכו, הם רצו לנצל אותי ואת הלב הטוב שיש לי, אלה היו הבחורות הכי מכוערות שיש, עם רמת השכלה הכי נמוכה, הן גם לא חכמות, וגם לא בחורות אמיתיות, אי אפשר לחיות איתן כי הן יקלקלו את העתיד שלי, אלה הם הבחורות שלא הצליחו להשיג גברים, הם באים לאחר מכן אצל הגברים הטובים כדי לנצל אותם, וזה מה שקרה לי, אבל אף פעם לא הסכמתי להיות בקשר עם בחורות כאלו, במקרים האלו אני התרחקתי כי זאת לא הרמה שלי, אני יודע שאני שווה יותר ומגיע לי יותר, אני גם לא רוצה להיות בקשר עם בחורה כזאת, כי היא מוכנה לעשות הכל כדי "לתפוס" אותי בסוף, היא מוכנה ללכת עד סוף הדרך כדי שתשיג אותי, אבל אני אין לי כוח וזמן להיכנס לבעיות מיותרות והכי טוב זה להתרחק. מצד שני אני מחפש אהבה אמיתי ואני לא יכול להיות בקשר איתן, כי אני לא אוהב אותן ואין לי רגשות של אהבה כלפי הבחורות האלו, כלומר שגם ככה אני חייב להתרחק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה רצינית- צריך עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    25
    30/11/2010

    , אבל זה עדיין לא פותר את הבעיה כי את הבחורות שאני רוצה אני עדיין לא מצליח להשיג. האם יש מה לעשות? אני רציתי לספר את הסיפור שלי שעל מנת אולי יש לכם עצה או משהו שאתם יכולים לומר לי או לעזור לי, כי כבר נמאס לי.
    מצטער על המכתב הארוך.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היבריס

    מישאל
    30/11/2010

    אני מבין את הבעיה שלך כי גם אני הייתי שם.
    בשביל שאני אוכל לקבל תמונת מצב טיפה יותר ברורה,
    איך אתה ניגש לבחורה שאתה נמשך אליה?
    היכן אתה פוגש כאלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו