מתוסככל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתוסככל
    בן
    04/12/2010

    כבר רשמתי פה כמה פעמים. וזה בנוגע לאיבר המין שלי .. הוא רק 12 ס"מ
    ומה שכואב לי זה שזה מתסכל אותי ברמות שאני נימצא עם בחורה זה מביך אותי שהיא תיראה את האיבר מין בגלל שהוא קטן .. וזה מבאס לי את החיים , סה"כ אני יודע להתנהג עם בנות
    אני בן 18 ואף בחורה עוד לא "ראתה" ואני עוד לא שכבתי רק בגלל הביישנות שהבחורה תיראה את זה....
    וואלה אני לא יודע מה לעשות ? זה מדכא אותיי
    בבקשה בבקשה תגביאו לי תשובה !
    צריך ללכת לרופא ? זה טיבעי , ראיתי שזה מתחת לממוצא ...
    בבקשה תעשזרו לי אני חושב על זה כבר כימעט 3 שנים !!!!!!

    אני בכלל מענג בחורה עם גודל האיבר הזה ?! אווף !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתוסככל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתוסככל - תגובה

    דניאלה פרייפלד
    04/12/2010

    חבל שהגודל קובע, אצלך!!!!כי לרוב הבנות הגודל לא קובע אם תהיה מאהב טוב או פחות טוב עד גרוע נקבע לפי השקעתך בבחורה!!!! ולא רק השקעה מינית!!!
    פין בגודל שלך (אני מבינה בזיקפה) מבחינת ביצוע יכול לעשות כל דבר שפין בגודל___? יכול לעשותו עם הוא מחובר לראש טוב!!!
    בנות לא מסתובבות עם מטר...בכדי למדוד הן צריכות חום אכפתיות רגש גם לראש וגם לגוף אם תשקיע והביצוע יספק+ לא יענין אותה הגודל!!!
    אז חבל..תצא ,תכיר, תשקיע, תהיה מאהב ,לא חודר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו