משגע אותי...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משגע אותי...
    ד
    20/12/2010

    אז ככה , אני בת 16 וחצי . אני וחבר שלי קימנו יחסי מין בפעם הראשונה ... אף אחד לא יודע על זה ורצוי שזה ישאר ככה , גם ביגלל הבושה וחוסר הנעימות וגם כי אני לא לגמרי שלמה עם זה - חשבתי שאני רוצה והתברר לי שלא .
    בכל מקרה אחרי שקרה מה שקרה בבוקר היו לי כל מיני תחושות מוזרות ומלחיצות כאלה ואז עבר , אבל ברגע שהבנתי שאני לא מקבלת מחזור זה כבר התחיל להלחיץ אותי , למרות שזה היה עם קונדום והכל אבל עדין מלחיץ..
    אני לא מבינה בכל התחום הזה ולא ממש יודעת את כל הדברים הנחוצים רק בסיסים .
    המחזור מאחר לי ב4 ימים , שאלתי חברות ואת אמא וכמובן חשדו והכחשתי והם אמרו שיכול להיות בלחץ מה שיכול להיות נכון אני נוראאאא בלחץ ביגלל זה.
    תעזרו לי בבקשה
    מה אני אמורה לעשות לפחד לא לפחד לדאוג או לא ?! זה נורמלי ? אני כבר לא יודעת מה לחשוב אני לא ישנה טוב ולא אוכלת טוב רצות לי מלא מחשבות בראש כל היום וכל הלילה ..
    פליייייז תעזרוווו ליי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משגע אותי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משגע אותי... - תגובה

    דניאלה פרייפלד
    20/12/2010

    צר לי על מצבך....
    אך יש אמת בדבר, שללחץ,מתח, השפעה על הוסת כלומר לאיחור...
    אז לנסות להירכגע לשכח ...אם יש איחור של שבוע לעשות בדיקה בתיתי אך לפי התאור שלך, שהשתמשתם בקונדום,ולא תארת שהוא נקרע או יצא באופן לא נכון
    נשמע שבגלל שאת לא שלמה עם זה.. ואת מצוברכת וגם הלחץ מה יהיה = איחור בווסת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו