כאבודה מרוב רופאים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבודה מרוב רופאים
    אנה
    22/12/2010

    לפני כ 4 חודשים בפעם הראשונה בחיי התחילה לי דלקת בדרכי השתן, הדלקת הייתה בדרכי השתן והשתן היה עם דם.
    נתנו לי המון אנטיביוטיקה במהלך כל החודשים האלו, קיבלתי אופלודקס, זינט, שוב אופלודקס, ושוב זינט. כמובן שבסוף התגלה החיידק אי קולי שרגיש לאנטיביוטיקה מקרודנטין...
    לאחר טיפול אינטנסיבי של לנסות עוד אנטיביוטיקה בין לבין האורולוג אמר לי להמשיך עם האנטיביוטיקה מקרודנטין ולעשות בדיקות תרבית.
    לאחר 2 בדיקות שיצאו שליליות אני ממשיכה לקחת מקרודנטין ולא מצליחה להבין למה זה כואב לי, האורולוג אמר לי להמשיך, אבל כואב לי!!!
    אני יודעת שיכול להיות שהחיידק עדיין שם כי הבדיקה נעשתה על אנטיביוטיקה.
    הכאבים הם כל הזמן , לא רק לאחר הטלת שתן.כוב לי בשחלות ובבטן התחתונה ובגב התחתון.
    רופאת הנשים עשתה בדיקה ואמרה והתוצאה יצא תקינה, זו לא פיטריה.
    מה אני עושה? אילו בדיקות אני צריכה עוד לעבור ולבקש מהרופאים שלי?
    למה כואב לי עם אין חיידק?
    מה לא בסדר ומתי זה יגמר?
    בבקשה תנו לי תשובה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבודה מרוב רופאים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנא תפני את שאלתך לפורום רפואת נשים

    מירב שרון
    22/12/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו