מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לקיחת גלולות, ממתי אפשר.אלמוני03/01/2011
חברה שלי (שנינו בני 17) התחילה לקחת גלולות (מינס) ביום שישי (היום הראשון של המחזור) והמחזור שלה אמור להיגמר מחר. השאלה היא ממתי היא מוגנת מבחינת הגלולות? האם זה מהיום הראשון שנגמר המחזור או שצריך לחכות עוד חודש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקיחת גלולות, ממתי אפשר. - תגובה
דניאלה פרייפלד03/01/2011ההמלצה שלי ,בחודש הראשון, להשתמש בכל זאת בקונדום...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגניקולוג לא אמר לחברה שלי
אלמוני03/01/2011כלום לגביי זה והוא אמר שאפשרי, אבל חשבתי אולי היא לא הבינה אותו או משהו כזה...
ממש יש לנו בעיה לעשות את זה עם קונדום, זה לא הולך לנו כמו שצריך,ואנחנו כבר בחודש אם לא חודש וחצי הפסקה, אני בכל זאת לא גומר בפנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך רואים שאתם בני 17
מאי04/01/2011אתה כאילו מנסה לשכנע אותה שכן תרשה לכם לקיים יחסי מין?
היא המליצה לך על משהו, לא לקים יחסי מין בלי קונדום בחודש הראשון, אתה יכול לבחור אם לעשות או לא לעשות את זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה על האיחור....אבל
דניאלה פרייפלד05/01/2011רוב הגלולות היום ,מאפשרות, אם לוקחים אותם לפי הוראות הרופא ,הגנה מהיום הראשון שלוקחים אותם ...אני ממליצה גם אם קונדום לפחות בחודש הראשון
א.אני לא יודעת מה אמר הרופא...
ב. עד שמתרגלים לקחת יום יום את הגלולה, עלול להיות "טעות" ושוכחות...אז יש סיכון ..לכן ההמלצה שלי לתת זמן ואז יש תוספת ביטחון...
אבל במקרה שלכם אם לא הולך עם קונדום...מי אני למנוע ...רק צריך לברר מה היו ההוראות ...אם לא בטוחים להתקשר לרופא או בבית מרקחת או בפורום לרופאי נשים
תהנו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
