גמירה בפנים.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גמירה בפנים.
    אלמוני
    08/01/2011

    יש לי שאלה :
    אני וחברה שלי בני 17, אנחנו מקיימים יחסים כבר כמה זמן עד שאמא שלה גילתה והכריחה אותה לקחת גלולות (עשינו את זה עם קונדום). אגב זאת פעם ראשונה של שתינו.
    יש לי שאלה מבחינת להיכנס להריון אני לא דואג בגלל הגלולות, אבל יש לי שאלה האם יכולות להיווצר מחלות כלשהן או דברים כאלה כשעושים את זה בלי קונדום?
    היום קיימנו יחסים וגמרתי בפנים, ואח"כ אמרתי לה שתלך ותשתין את זה, האם יכולות להיווצר בעיות מגמירה בפנים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמירה בפנים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמירה בפנים. - תגובה

    דניאלה פרייפלד
    10/01/2011

    אני מבינה מדבריך שזאת פעם הראשונה לשניכם ולכן אין חשש ממחלות מין...
    כל עוד שהיא לוקחת את הגלולות כפי שציין הרופא, לא אמור להיות חשש להריון לא רצוי.
    אם היא בריאה והתיעצה עם הרופא הוא התאים לה גלולה שהכי מתאימה לה ...אין אדם שיכול להבטיח שלא יקרה לה משהו בגלל שהיא לוקחת גלולות, לכל תרופה תופאות לווי, אך לא כל בחורה סובלת מאותן תופאות,אם בכלל...אם היא מרגישה לא טוב והיא חושבת שזה בגלל הגלולה ,לגשת לרופא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו