האם אני בהריון??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני בהריון??
    orit
    13/01/2011

    שלום,
    אינני נוטלת גלולות. היום הראשון של המחזור היה ב - 14.12 (בדרך כלל סדיר). ביום שלישי ה - 4.1.11 וביום חמישי ה- 6.1.11
    קיימתי יחסי מין לא מוגנים.
    לילה של ה - 9.1.11 וגם למחרת בבוקר עשיתי בדיקת הריון ביתית והתוצאה מראה שאני בהריון..(פס כהה ופס בהיר)
    האם יכול להיות שכעבור 5 ימים מקיום היחסים הלא מוגנים הבדיקת שתן הביתית יכולה לזהות שאני בהריון?

    שאלה נוספת -
    בנוסף, ב - 25.12.10 קיימתי יחסים עם קונדום והבחור גמר בפי הטבעת - הקונדום היה שלם ולא נקרע - האם יתכן שנכנסתי להריון מזה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אני בהריון??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך

    מירב שרון
    13/01/2011

    בדר"כ נמליץ לעשות את הבדיקה הביתית כעבור שבוע מרגע קיום יחסי מין כדי שהתוצאות לא יפספסו הריון לא רצוי. את עשית את הבדיקה לפני הזמן וראית שיש הריון. השלב הבא זה לגשת לרופא/ת נשים ולעשות בדיקת דם על מנת לבדוק אם יש הריון כי זאת הבדיקה הכי ודאית.
    לגבי שאלתך השנייה, אי אפשר להיכנס להריון מקיום יחסי מין אנאליים (בפי הטבעת) בלי קשר לשימוש/אי שימוש בקונדום. ניתן להיכנס להריון אך ורק מקיום יחסי מין וגינליים (פין חודר לנרתיק) וגם זה קרה ביניכם בלי שימוש באמצעי מניעה. השאלה היא מדוע לא נקטת באמצעי מניעה בכל הפעמים שקיימתם יחסי מין? הייתה לך אפשרות (עכשיו כמובן זה כבר מאוחר מדי כי אפשר רק כעבור 72 שעות מרגע קיום יחסי מין) לקחת פוסטינור אחרי שקיימתם יחסי מין לא מוגנים ולא עשית את זה, האם ידעת שיש לך אפשרות כזאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו