מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כואב הלב ..!!כואב הלב ..!!20/01/2011
שלום.
אני בת 18 דפדפתי קצת בפורום הזה ואז מצאתי שאתם תומכים בבני נוער שעושים סקס !!! זה לבד זה עם החברה שלו וגם תומכים בהם ושואלים ועונים איזה בושה לכם !!!!! אלה ילדים קטנים מה זה בן 12 15 17 מקיים יחסי מין עם החברה שלו !! איפו הגענו ...!! אני אוהבת דברים מסוימים בבני העם היהודי כמו הדאגה ללימודים ההתיחסות שלהם עם האחרים ... אבל מאוד מרגיזה אותי החופשיות בדברי הסקס של הנוער הקטנים . באלוהים אתם לא רואים שזה מיותר !! אז למה אתם מתחתנים ?? לקיים יחסי מין חוץ ממסגרת הנישואין .. האם זה מותר בדת שלכם באמת מפתיע אלוהים לא ברא את הגוף של הבת היהודית לכל גבר ? לקיים יחסי מין בלי להתחתן כמו שהגוף שלכם ממש זול ופתוח לכולם !! כל דבר לו זמן מתאים. בגיל נוער כזה ? מעדיפה לתת עצה לנוער שכותב בעיתו כאן לך לדאוג ללימודים שלך לך תלמד מן החיים לא לך תנסה לעשות זאת אולי " יעמוד לך " !!!!! בן 17 שולח בבקשה תעזרו לי לא עומד לי תתביש ותתבישו אתם לעצמכם באמת מגעיל . יש גבול לכל דבר אתם יודעים את זה טוב .
אני יודעת שלא תקבלו את המילים שלי בסבר פנים יפות ומצפה לתגובה כל כך שלילית.
אבל תחשבו אלוהים יעניש אותכם מה חשבתם שיגיד בבקשה אני גאה בעם היהודי שפשוט שכחו שאני רואה מה הם עושים ?!!
בקיצור מפנה את הודעתי לכם אתם צוות הפורום באמת תתבישו כשנותנים עצה " איך יעמוד לך " " מה הרגשת " " תמשיך להנות " ... ואתן הגולשים הקטנים אל תחשבו שאלוהים לא רואה ולא יעניש ולא יתערב כשרואה אותכם מקיימים יחסים אסורים ולא מקובלים .
יודעת שתמשיכו בדרך המגעילה הזו אבל רציתי לומר מה יש בלבי אולי חלק מכם יבין יחשוב על זה עוד פעם אני לא שונאת את העם היהודי אבל שונאת את ההתנהגות שלו אני אוהבת לחיות את החיים ברצינות כי יש אלוהים בשמיים......................
באמת כואב הלב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא עניתם
כואב הלב ..!!20/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהארץ עדין!!!! דמוקראטית וזכותו/ה
דניאלה פרייפלד20/01/2011לפעול לפי השיקולים שלו/ה אפילו אם עושים טעויות בדרך!!! =מתבגרים/ות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
sq20/01/2011למה את חושבת שאותם ילדים ששואלים לא יעשו סקס?
האנשים פה עוזרים להם ותומכים בהם להשתמש באמצעי מניעה והתגובות שלהם עוזרות למנוע הריון מיותר וכו'..
חוץ מזה בגלל שעכשיו את בת 18 אז את חושבת שפתאום מותר הכל? זה דבר טבעי לעשות סקס גם אם אתה בן 17* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהNO COMMENT
כואב הלב ..!!20/01/2011נכון אני בת 18 אבל לא כל דבר מותר לי אני יודעת איפו הגבול שלי ולא נותנת לעצמי לעשות דבר שאלוהים לא רוצה גם אם יש פורום נותן אומץ להמשיך ...!! חוץ מזה אך נער בן 17 מותר לו לעשות סקס באמת לא יודעת אך אתה מדבר אתה נורמלי !!! אמרתי וחוזרת כל דבר יש לו זמן מתאים ...
הייתי מצפה לתגובה כזו ולא הופתעתי שלא תסכימו איתי .
NO COMMENT :s:s* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
sq20/01/2011למה את חושבת שפתאום איך שהגיעה יום הולדת 18 שלך פתאום התבגרת יותר?! ופתאום נהיית אחת שיודעת מה מותר ומה אסור?! שכל כך השתנת מגיל 17?! תעשי טובה ותשתקי למה שום בן אדם לא משתנה בכזאת קיצוניות שפתאום הוא שולט על כמה שהוא שותה אלכוהול וסמים וסקס.. ותאמיני לי שיש ילדים בני 17 ו16 שיותר בוגרים ממך ומעוד הרבה.. ומי שואל אותך ואת כל השאר אם לעשות סקס או לא מה זה סמים שאני יכול להזיק לסביבה או לאנשים כי אני לא ישלוט בעצמי? כל עוד הכל בהסכמה מהצד השני מה הבעייה? לנו אין צרכים רק מי שמגיע לגיל 18 פתאום יש לו צרכים?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשת חייל מי ימצא !!!!
רון20/01/2011אין לך שמץ של מושג כמה שאני מסכים עם כל מה שכתבת !!! אלוהים אדירים !!
גם אני בעבר כתבתי תגובה דומה ביותר לשלך !!
אגב......יש שדרגוג לעיתים פה....כאשר ילדה מגלה שהיא בהריון הנטייה של מנהלי הפורום לשלוח לדלת פתוחה במגמה לבדוק הפלות והמשך הריון
גועל נפש
שאפו לאבחנה שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרון באמת אתה מסכים איתי ?!
כואב הלב ..!!20/01/2011לא חשבתי שאמצא מישהו שיסכים איתי ...
אפשר להיות ידידים ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי יקירתי
רון20/01/2011אני אשמח !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוסף אותי בפייסבוק ..
כואב הלב ..!!20/01/2011כן רון אולי תזמין אותי בפייסבוק כי נראה לי שיש בעיה במסנגר ..
roro maya זה שלי
לילה טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הולך......
רון20/01/2011יש המון roro maya ........
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחחחחחחח יבתולים
בן 1720/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלכואב הלבב
לכואב הלבבבבב21/01/2011למה נכנסת לפורוםם הזהה אם מה שיש לך להגיד לכולם זה עד כמה הם מגעיליםם..את גועל נפשש שיש בני נוערר עם קשיים ובעיותת שלא יודעים איך להתמודד איתםם ואנשים עוזרים להםם מטוב לב!!
את חושבת שאם לא היה את הפורוםם הם לא היו עושים כלום?! אולי את בת 18 אבל יש לך מוח והשקפה של ילדה מטומטמתת בת 4!!!
כל אחד עושה את מה שהוא מרגיש לנכוןןן והעיק שיש את האנשים פהה שעוזריםם להםם להבין, לדעתת ולא לעשות שטויות שאחר כך יצטערוו עליהןן
אני בת 19..ורציתי להגיד שאני מידי יום נכנסת לפורומיםם שלכםם מסקרנות ואני שמחה שיש מי שעוזר ותומך בבני נוער שלא יודעים ומבינים למי לפנותת..רציתי להגיד שאני גאהה בכםם שכך אתם משקיעיםם באתר ומסבירים מכל הלב..תודהה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לך
מירב שרון22/01/2011רק להזכיר, אנא להשתדל לשמור על שפה מכבדת אחד כלפי השני, ותודה על הפרגון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
