בחילות הרגשה רעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בחילות הרגשה רעה
    אלי
    25/01/2011

    בן 51
    תרופות -סמבסטטין20
    מיקרופירין 075
    אומפרדקס 20
    טריטייס קומפ 1.5 + טריטייס רגיל 2.5
    ביום שישי האחרון קיבלתי הסעה למיפגש ,במהלך הנסיעה הנהג בלם פיתאומית 4 פעמים
    ישבתי במושב האחורי עפתי קדימה תפסתי את המושב הקידמי עם הידיים לא קיבלתי מכה
    הרגשתי רע
    ביום ראשון תוך כדי מאמץ מסוים [סליחה שאומר שזה היה בפעילות מינית] הרגשתי לפתע לחץ בצוואר ובראש כאילו הדם לראש נעצר לי
    הפסקתי מיד את הפעילות אך התופעה החמירה היתפתח כאב ראש חד כאב בצוואר עם הגבלה בתנועה הרגשה כללית רעה והכי גרוע בחילות
    הגעתי לקופת חולים שם הקאתי קיבלתי פראמין ואדופאן 400 פעמיים ליום
    התחלתי את הטיפול היום שלושה ימים מאז אני עדיין מרגיש רע מאוד יש לי בחילות
    כאב הראש נחלש הצוואר כואב פחות יש הרגשה של אי נוחות בכל איזור הצוואר והראש
    היום משום מה ההרגשה החמירה
    הרגשת חולי ובחילות אני לא יודע איפה לשים את עצמי כדי להרגיש הקלה
    אוכל מעט מאוד
    מה יכול להיות שקרה? מה לעשות? שלושה ימים אני על הפנים לא זכור לי מצב כזה בעבר
    ממה הבחילות? האם יתכן שזה מוחי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחילות הרגשה רעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנא להפנות שאלתך לפורום רפואת משפחה

    מירב שרון
    25/01/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו