דחוף !!!!!!!!!!!!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף !!!!!!!!!!!!!!!
    יולי
    30/01/2011

    קוראים לי יולי אני בת 16 ויש לי חבר כבר שנה וקצת..
    לפני כמה זמן נכנסתי להריון ועברתי הפלה אז התחלתי להשתמש בטבעת הנוברינג ...
    בחודש הראשון שהשתמשתי בטבעת לא קיימתי יחסי מין בכלל ואז הוצאתי אותה לשבוע כמו שצריך קיבלתי מחזור ובתאריך המתאים הכנסתי חדשה .
    שכבתי עם חבר שלי פעם אחרונה לפני שבועיים עם הטבעת והוא פחד כי לא הכיר בכלל את אמצעי המניעה הזה אז הוא גמר בחוץ.
    בזמן האחרון אני מתחילה להרגיש כאבי ראש עייפות ובחילות שבאות והולכות,
    הגיע התאריך שלי להוציא אותה לפני יומיים והיתי צריכה לקבל ועוד לא קיבלתי.
    אני יודעת שהיא יעילה אבל נורא מפחדת מהריון..
    יש מצב שניכנסתי להריון למרות שהוא גמר בחוץ והטבעת היתה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף !!!!!!!!!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף !!!!!!!!!!!!!!! - תגובה

    דניאלה פרייפלד
    31/01/2011

    צר לי שעברת חוויה לא נעימה...
    אם השתמשת נכון בטבעת והוא גמר בחוץ לא נראה לי שיש ממה לחשוש.
    את קצת לחוצה ובגופך עבר טלטול ...זה יכול להסביר את האיחור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו