מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיות פוריות ??א02/03/2011
עד עכשיו במשך חצי שנה אני(16) והחבר קיימנו יחסי מין ללא אמצעי מניעה כלשהם
אך כן קיימנו משגל נסוג והוא אף פעם לא גמר בפנים(עד כמה שאני יודעת למרות שאני די בטוחה שלפחות פעם אחת מתוך העשרות פעמים ברח לו...)
עכשיו אני מתחילה לקחת גלולות
בכל מקרה השאלה שלי היא האם זה לא מוזר שעד עכשיו לא נכנסתי להריון?
כלומר האם ייתכן שאני בכלל לא מסוגלת להיכנס להריון ?
איך אני בודקת את זה ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות פוריות ?? - תגובה
דניאלה פרייפלד02/03/2011לא! זה לא מוזר, לשמחת?....היה לך הרבה מזל!!!!
נכון זה נשמע מוזר, אך את לא היחידה...
בכל זאת הזרע צריך לפגוש את הביצית בזמן הביוץ
לא לחשוב שהמזל יכול להמשיך יש בכל זאת ענין של סטטיסטיקה ..אז יופי שהתחלת גלולות.
יש כל מיני בדיקות פוריות, אך לדעתי ,לא לגילך... ממה שידוע לי, אישה צריכה להיות בגיל מסוים וגם לאחר חצי שנה לפחות ,של נסיון להיכנס להריון....ואז יש גם את הבן זוג...
אבל לתשובה יותר מהימנה לגבי הבדיקות לברר אצל רופא נשים.
לא לדאוג... להינות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
א02/03/2011כמה זמן מהתחלת השימוש בגלולות אני מוגנת מפני הריון ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה - תגובה
דניאלה פרייפלד03/03/2011כל גלולוה וההוראות שלה ,אך רובן ,אם לקחת נכון ,מהיום הראשון ,אני מציע שבכל זאת בחודש הראשון להשתמש בקונדום .עד שתתרגלי ואלי יהיה פספוס או לא יתאים לך אז בכל זאת רצוי עם קונדום.
ולברר עם רופא נשים לגבי הגלולה שלך ספציפי או הוראות שימוש ובטחון...
תהני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
