בבקשה תענו לי... אני מה זה לחוצה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה תענו לי... אני מה זה לחוצה...
    רוית
    06/03/2011

    אני בחורה דתיה ולכן הידע שלי בתחום לא ממש רחב
    יש לי חבר
    אנחנו רוצים להתחתן בתולים ולכן עושים רק סקס יבש- ז"א שמישהו מאיתנו עם תחתונים.
    אני התחלתי לקחת גלולות לפני חודש וחצי, הרמונט, כי המחזורשלי מאוד כואב
    אחרי חודש וכמעט שבוע, חבר שלי ואני עשינו סקס יבש כשרק הוא בתחתונים (אבל הוא לא גמר בקרבתי)
    אתמול גם כן, אני הייתי מעליו- והוא גמר בתוך בתחתונם שלו (כשאני הייתי ערומה)
    אני לוקחת כל יום את הגלולה, כעקרון אני לוקחת את הגלולה באותה השעה אבל היו כמה ימים שלקחתי כמה שעות אח"כ כי הייתי ממש עסוקה-

    נכון אין מצב להריון? למרות שלפעמים אני לוקחת כמה שעות אח"כ את הגלולה???
    בבקשה תענו לי...
    אני ממש לחוצה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה תענו לי... אני מה זה לחוצה... - תגובה

    דניאלה פרייפלד
    06/03/2011

    ממה שהבנתי הוא גמר בתוך התחתונים אם כך זרע לא חודר בד ובנוסף את מוגנת
    (הגלולה) אז אין לך ממה לדאוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו