מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיה רציניתאביב10/03/2011
שלום! יש לי בעיה ממש רצינית, אני עומד להתגייס אוטוטו ואני ממש מפחד מהקטע של ה"ביחד" בצבא. כמו למשל המקלחות, אני מרגיש לא נעים עם זה. אני מפחד שהזין יעמוד לי.אני לא סגור על הנטיות המיניות שלי. אני מרגיש שאני נמשך להכל,אני כמעט תמיד חרמן. ואני בן 18 וחצי !!! לא עברתי את הגיל של ההורמונים המשתוללים וכל זה? אם יעמוד לי זה יהיה הדברהכי משפיל עלי אדמות.זה יהרוס לי את כל השירות הצבאי שלי.
שלא נדבר על הזין שלי שהוא קטן, שהוא עומד הוא 13 ס"מ. אז זה עוד יותר מוריד לי את הביטחון. גם שיחות על סקס ויחסים מחרמנים אותי ותמיד מדברים על זה. בטח ובטח שבצבא. חייב עזרה!!!!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם שאני נוגע
אביב10/03/2011אפילו מנגיעות שאני נוגע בו הוא ישר נעמד, אני חולה במשהו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה רצינית - תגובה
דניאלה פרייפלד12/03/2011לדעתי ,תשובתי לא יקל עליך....לצערי.
אך אתה לא היחיד שההורמונים עדין משתוללים במיוחד בצבא...
ואתה לא היחיד עם מידת הפין שלך....ואני חושבת שכמעט כל המתגיסים עוברים מידת מה של חשש לפני הרגעים שאתה מתאר...
האם אתה יודע שיטות להורדת הפין ..למשל לחשוב מחשבות על דברים לא מעוררים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבערך..
אביב17/03/2011יש לך אולי אילו רעיונות שאפשר לחשוב עליהם כדי להוריד?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדת גיוס
חיים17/03/2011תקשיב חמוד,
קודם תרגע לגבי מידת הזין שלך
לרוב החברים שלך יש זין בגודל דומה פחות או יותר.
לגבי היזקפות אתה תהיה כלכך עייף שהדבר האחרון שיעניין אותך זה מין.
לא יעמוד לך במקלחת.
בקיצור גם אני פחדתי מהמקלחות האלה.
וגם לי יש 13 ס"מ.
התגייסתי והנה פלא לרוב החבר'ה יש זין דומה לשלי יש את אלה שיש להם ענק
והם מקבלים כבוד ויש את אלה שיש להם יותר קטן.
גם אני הייתי חרמן אש אבל לא עמד לי מהעייפות.
וברוב השירות יש מקלחות פרטיות וכל אחד הולך למקלחת בזמן אחר.
תירגע ותהנה מהשירות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז ככה..
אביב18/03/2011קודם כל תודה רבה רבה!
באמת שאתה אומר את הדברים האלה עכשיו זה מרגיע ומשחרר לדעת שלא צריך להיכנס לחששות כאלה ואחרות. באמת תודה!
דבר שני גם אתה היית ביחידה קרבית? כאילו גם ביחידה שהיא קרבית אין מה לדאוג לגבי הנושא הזה? כי הבנתי פחות או יותר שמקלחות של ג'ובניקים נגיד שונות משל קרביים ברוב המקרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקלחות משותפות
חיים20/03/2011הייתי גם קרבי וגם ג'ובניק
ג'ובניקים לא מתקלחים ביחד לעולם.
כל אחד הולך בזמנו החופשי והם חופשיים מ5 בערב.
קרביים מתקלחים ביחד כחלק מהסחבקיות.
באימון בשטח מתקלחים יחד בדרך כלל
בבסיס רק אם אתה רוצה ללכת עם חבר, אם לא יש לך גם זמנים לפרטיות
בקיצור אל תחשוש יהיה בסדר.
יש לך עוד שאלות תפנה למסנג'ר [email protected]/* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אביב21/03/2011אוקיי תודה רבה אחי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לי מסנג'ר
אביב21/03/2011אחי תקשיב יש לך במקרה פייסבוק או משהו,אין לי מסנג'ר פשוט..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
