מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כמה שאלות חשובות בשבילי על "ביציי"אור19/03/2011
אני בן 15 וחצי ... ורציתי לדעת אם יש שיטות לעשות שכאילו יבלוט לי יותר החבילה ואיך ללבוש אותו בתחתונים כאילו לשים אותו למעלה או בצד
כי שמעתי שזה עושה את זה לבנות [ולגייז] שיש בן שיש לו "חזות" במכנסיים שם למטה יעני חבילה גדולה .. וגם ידידה שלי אמרה לי שזה מחרמן אם יש ... ויש לי איבר גדול הוא לא קטן אבל אני לא יודע מה ללבוש ובאיזו צורה כדי שזה יבלוט כמו שצריך .
ודרך אגב ,אני בי סקסואל אז אני יודע שזה מושך ^^ ...
אה ודרך אגב , ההתנהגות שלי היא יותר סטרייטית וזה לא נראה לעין שאני נמשך לגברים אבל אני כן O_O אז זה מוזר לי מאוד ... זה נורמלי לא ?
[פתחתי את ההודעה כבר בסקסולוגיה ומין משהו כזה כי לא ידעתי שיש אחד לנוער אז מצטער...]
ועוד דבר ... פעם כשהייתי חרמן והחברים שלי לא ידעו הם נתנו לי מכה בביצים ולמזלי לא שמו לב למצב הוויזואלי של החרמנות ולרוע מזלי פגעו ישר בביצים וזה לא כאב לי , אבל כשלא הייתי חרמן ונתנו לי מכה דיי דומה לזאת אז כאב לי הרבה יותר ...
אז חשבתי לצמי שאולצי בגלל שהייתי חרמן אז זה כאב פחות וניסיתי , וזה באמת היה ככה , נתתי לעצמי מכה שווה בעוצמתה בביצים כשהייתי חרמן וכשלא הייתי , והיה הבדל [כאב יותר כשלא היתי חרמן] , יש לכם הסבר הגיוני לזה .? O______O
תודה מראש , ובכלל תודה על השירות המדהים שיש כאן אם לא אתם לא היה לי למי לפנות ... אני גםלא צריך להתבייש למזלי ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התחלתי לענות לך על שאלותיך
מירב שרון23/03/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאור
מיכה24/03/2011אני חושב שזה לא ממש משנה איך תסדר אותו בתחתונים, למעלה או לצד, בסוף זה יהיה כמעט אותו דבר. נראה לי שאם תלבש מכנסיים ממש צמודים זה יבליט. יש ג'ינסים צמודים לבנים וכל מיני כאלה, תנסה..
לגבי זה שההתנהגות שלך סטרייטית ולא נראה שאתה נמשך לבנים - אין כזה דבר התנהגות של הומואים! חלקם מדברים בצורה נשית, מה שנקרא "אוחצ'ות", כי הם רוצים לדבר ככה ועושים את זה בכוונה. זה לא משהו שהם נולדו איתו. יש הומואים שלא היית מנחש את זה עליהם בחיים, כמו עברי לידר, יש לו התנהגות נשית? הוא מדבר כמו אוחצ'ה? לא!
אם אתה רוצה שחלק מהאנשים ידעו שאתה נמשך לבנים אתה יכול ללבוש בגדים בצבעים שנחשבים נשיים כמו ורוד או סגול. או ללכת עם מחזיק מפתחות של דגל הגאווה (או עם שרוכים בצבעי דגל הגאווה...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
