תקרית מביכה עם אחי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תקרית מביכה עם אחי
    עינת
    27/03/2011

    אז ככה. אני בת 17, אחי בן 15.

    לפני כמה ימים התקלחתי כשהייתי לבד בבית, ואחי נכנס הביתה, לא ידע שאני בחדר מקלחת, ונכנס בדיוק כשיצאתי מהמקלחת, וראה אותי ערומה לגמרי בלי מגבת או משהו כזה. מההלם הוא בהה בי כמה שניות, עד שצרחתי עליו שיעוף משם ויסגור את הדלת ושילמד לדפוק בדלת (האמת שגם אני קצת אשמה ששכחתי לנעול את הדלת, כי אף אחד לא היה בבית, אז לא חשבתי על זה)..

    בקיצור, הבעיה עכשיו היא שכבר כמה ימים שאנחנו בקושי מחליפים מילה. מגעיל אותי להסתכל לו בעיניים, כי אני נגעלת רק מהמחשבה שהוא אולי התגרה ממני ואולי הוא עכשיו מפנטז עליי (איייכככס!), ואני גם שמה לב שהוא דיי מתחמק ממני, כי כנראה גם הוא מובך מכל המצב.

    והעניין הוא שלפני זה דווקא היינו בקשר דיי טוב, והיינו כמו אחים-חברים טובים, ודיברנו על הכל, ואני לא יודעת עכשיו מה לעשות, כי לא הגיוני שהמצב יימשך ככה כשאנחנו חיים באותו בית.. אין לי מושג איך לדבר איתו על הנושא, וזה גם מאוד מאוד מביך ומגעיל..

    אשמח לעצות. תודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תקרית מביכה עם אחי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעינת שלום

    מירב שרון
    27/03/2011

    קורה, קרה וממש לא סוף העולם. אני מבינה את המבוכה של שניכם אבל טבעי שיקרו תקריות מביכות כאשר חיים באותו קורת גג. יש 2 אפשרויות או שתפתחי איתו את זה כדי שתוכלו לעבור הלאה או שתתני לזמן לעשות את שלו ותשכחי מזה. אין לך שליטה על הפנטזיות שלו, וזה לא יעזור לך להיכנס ל"סרטים" בנדון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו