מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דימום לאחר אוננותנועה19/04/2011
שלום,
אני עוד מעט בת 25 . אני עדין בתולה.
ולפני כמה ימים סיימתי את המחזור החודשי. (שמגיע באופן קבוע והכל טוב)
לאחר אוננות התחיל לרדת לי שדם...
והדימום הוא כבר יום שלם.
האם זה מכיוון שקרעתי את הקרום ויש מצב שהדימום ממשיך ? או שפצעתי את עצמי?
אוננתי עם האצבעות (יש לי ציפורנים)
אשמח לתשובה מהירה.
לא אכפת לי שהקרום נקרע... כי זה פחות מדאיג.. השאלה אם יכול להיות עשיתי לעצמי זנק בנרתיק.
תודה רבה,
וחג שמח !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לך
מירב שרון20/04/2011מציעה לך להגיע להיבדק אצל רופא/ת נשים ולקבל חוו"ד רפואית בנדון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
נועה22/04/2011למה רופא נשים??
זה לא דבר תקין?
זה פעם ראשונה שאני דוחפת אצבעות לשם..
אני דיי חוששת ללכת לבדיקה אצל רופא נשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך מענה
מירב שרון22/04/2011מאוד יתכן שמדובר בקרום הבתולין ש"נקרע" שגרם לדימום ו/או שפצעת את עצמך כפי שאת בעצמך כתבת. למה את חוששת להגיע להיבדק אצל רפא/ת נשים? מבחינת טיפול רפואי מניעתי חשוב להגיע להיבדק כל חצי שנה אצל רופא/ת נשים בלי קשר למה שקרה לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
נועה22/04/2011כי אני חוששת מזה אף פעם לא בקרתי אצל רופא נשים... כי לא היה לי צורך מזה מכיוון שעד לא קימתי יחסי מיןן.. ומכיוון שזאת פעם ראשונה שלי שאני דוחפת לעצמי אצבעות.
ואני לא מרגישה שאני יכולה ללכת לספר לאמא שלי מה שקרה... או למישהו שקרוב עליי. כי החברות שלי כמוני עדין בתולות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך מענה
מירב שרון25/04/2011אני מבינה שיש לך חששות לגבי הביקור הראשון אצל רופא/ת נשים. המכללה לרפואת נשים בארה"ב ממליצה לנשים צעירות להגיע לביקור הראשון שלהן אצל רופא/ת נשים בין הגילאים 13-15 או כאשר הן מתחילות לקיים יחסי מין, מה שיקרה קודם.
עבור רוב בני נוער, הביקור הראשון אינו כולל בדיקה גינקולוגית אלא אם כן יש תלונה כמו שלך של דימום בנרתיק. הרעיון של בדיקה גינקולוגית עלול לגרום לך להרגיש מתח, מבוכה או חששות, זה לגמרי טבעי. חשוב שתביני שהביקור חיוני כי את מקבלת מידע מדוייק וחסוי ומענה לשאלותייך בנוגע למין, מיניות, הגוף שלך שמשתנה ומחזור.
הביקור גם חשוב בהיבט המניעתי, כי את תלמדי על מניעת הריון, מחלות מין ואורח חיים בריא.
הביקור במקרה שלך מאוד רלבנטי גם בהיבט של טיפול רפואי כי את סובלת מדימום בנרתיק. הבדיקה הגינקולוגית עצמה מתוך כל הביקור הנה מאוד קצרה.את יכולה לבחור אם את רוצה להגיע לרופא או לרופאת נשים, מה שיתן לך להרגיש יותר בנוח.
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
