כמה שאלות דחופות!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות דחופות!
    בן
    27/04/2011

    1. מאיזה גיל מותר ורצוי לקיים יחסי מין?
    אני בן 17, עם חברה כבר מעל לשנתיים. ילדים מחונכים היטב ושקדנים. שאלת קיום יחסי המין עלתה עוד מתחילת הדרך (ממניעים של אהבה והנאה בלבד ולא ממש מההתחלה, מהרגע שהבנו שאנחנו מספיק עמוק במערכת היחסים ואנחנו מספיק פתוחים ואוהבים אחד את השניה). כמו כן, קיים החשש שההורים (שיתכן ולדעתם אנחנו צעירים מדי) יתעצבנו ויגלו. שאלתי, מאיזה גיל ההורים 'ירשו' לקיום היחסי המין?
    2. קצת לפני גיל 16 החלנו בקיום יחסי מין אוראלים ('ירידות' אחד לשני וכו'). ממש מחרמן אותי שנוגעים באיזור האשכים. כיצד אוכל לספר זאת לחברה שלי (כי פשוט להגיד לה יהיה פשוט מביך ומטריד מדי).

    תודה מראש :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות דחופות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות דחופות! - תגובה

    דניאלה פרייפלד
    27/04/2011

    מתי ההורים ירצו....אף פעם!!!! :)
    מתי מומלץ? אין ממש גיל שמומלץ....יש גיל חוקי ,שצעירים רבים לא שמים ובכל זאת עושים....ואני, לא ממליצה, לפני גילך...
    .אומנם אתה עדין קטין, אך אתה בכל זאת בן 17 והחשוב בעיני ,שאתה בקשר! כבר שנתיים.. וזה החשוב (אני משארת שהחברה בגילך ...) רצוי להיות בקשר, לפעם הראשונה... ואם תגשו לזה בצורה אחראית, כלומר אמצעי הגנה...ושניכם רוצים בזאת ומוכנים נפשית...
    והיא אכן בגילך..
    אז...אם יגידו לחכות תוכלו...???? אם כן, לא אגיד יללה.
    ציינת שיש יחסים פתוחים, רצוי שזה יכלול פתיחות מינית ..נכון זה יותר קשה ומביך יחד עם זאת חשוב לקשר, אם תעיז לומר לה, שאתה מאד נהנה מזה שהיא נוגעת לך באשכים וכמה זה טובבבב
    זה רק יכול להעשיר את הקשר/שפה המיני. אני משארת, שזה יאפשר לה לספר מה טוב לה.ובהמשך הקשר, תקוותי, שלא תתבישו וזה יהיה לכם לשפה, ואולי בעתיד אם לך או לה יהיה איזה רצון לממש פינטוז קטן לא תהססו...רק צריך לקחת בחשבון שמותר להגיד לא מתאים ולא להפגע.
    חשוב!! שלא צריך חדירה על הפעם הראשונה או שניה..(חדירה אטית כש...) קחו זמן להכיר את גופכם ההדדי את תענוגי גופכם...לא חשוב גמרת...גמרת החשוב שנהנתם!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לתגובתך-

    בן
    27/04/2011

    חברתי היא אכן בת גילי, בת 17 גם היא (קטנה ממני רק בחודש).
    ומהו הגיל החוקי?
    כמובן שההורים לא ירצו אבל אני מאמין שבגיל מסוים הם פשוט 'יסכימו' לעצם העובדה שהילד גבר גדל ומותר לו.
    איש לא אמר לנו לחכות ואנחנו עדיין מחכים לזמן המתאים. אנחנו גם לא ממהרים לשום מקום אבל רוצים לבטא את היצר המיני של שנינו.
    בינתיים אנחנו 'עוסקים' מדי פעם במין אוראלי בלבד וזאת בזהירות המרבית שביכולתנו.
    גם את עשיית המין האוראלי עשינו בהדרגה- בחושך מוחלט תקופה מסוימת ואח"כ לגמרי חשופים.
    למרות הפתיחות, קשה לי משום מה פשוט להגיד את זה, שהנגיעות באיזור נעימות.

    גם לגבי ה'פעם הראשונה' יש לי מספר שאלות אבל אותן אשאל בזמן הנכון :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לתגובתך- - תגובה

    דניאלה פרייפלד
    28/04/2011

    חוקית עד גיל 16 חל איסור מחמיר ומחמיר פחות...
    אז חוקית אתם בסדר..
    לגבי ההורים זה ענין אישי, שלהם.. ולהיות סטריאוטיפית/ מקצינה.. ההורים של הבת "יעדיפו" עד אחרי החתונה ושל הבחור לפני...
    ויש הורים שילדיהם בגיל 17 שבקשר, נכון לעכשיו, רציני
    והם אחראים ולא פזיזים ומשתפים+- אז הם לא ישמחו, אך אם ידעו שאתם אכן לוקחים אחריות ומשתמשים באמצעים, ובעצם לא יכולים לעצור אותכם, יעדיפו את זה מאשר ילדיהן בסטוצים...
    אני שומעת ממך, שגם לקיום יחסים מלאים תגיעו מתי שמתאים לשניכם...יפה!!!!
    ושוב אם קשה לך לומר לה שאני בכל זאת ממליצה אז תכתוב לה פתק אהבה עם את יודעת מה באמת עושה לי...אוהב אותך....נ.ב התבישתי לומר לך...האם לך יש בקשה...
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך...

    אנונימיוס
    28/04/2011

    לגבי ההורים (שזה בעיקרון העניין שמעיק יותר על שנינו, כי גם במידה ונרגיש מוכנים העניין שההורים יגלו או לא ואם יגלו איך הם יגיבו ממש יפריע)-
    אם אכנס לנעליי ההורות, אני מבין לגמרי את דאגתם ושמירתם.
    ההורים שלנו לא כ"כ קיצונים או לפחות אנחנו סבורים שכך בגלל שאחותי הגדולה ממני ב3 שנים כבר נוטלת כדורים למניעת הריון+מחזור בגלוי כשההורים יודעים (יש לציין שבגילי לאחותי לא היה חבר).
    גם חברתי חושבת שהוריה יודעים על שאחותה הגדולה (שגדולה ממנה בכ5 שנים) כבר שכבה עם חבריה (כן, היו לה כמה).
    אני מתקשה לדמיין את עצמי בא אל הורי ומספר להם ששכבתי (גם עם זהירות מרבית ואמצעי הגנה). איך מספרים בכלל דבר כזה?
    חשבתי על נסיעה משותפת עם החברה בסוף שנת הלימודים והבגרויות לנופש ממושך, רק שנינו וההורים של שנינו כבר יבינו לבד שאחרי זוגיות ארוכה ושינה משותפת בנופש - קרה מה שקרה.

    אני אשתדל להגיד לה בפעם הבאה שיצא לי 'לבלות' איתה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך... - תגובה

    דניאלה פרייפלד
    29/04/2011

    נשמע תוכנית יפה
    בהצלחה עם המבחנים
    ותהנו זה מה שחשוב!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבן צעיר

    מתבונן מהצד
    29/04/2011

    אתם חמודים
    אתה לא חייב לומר לה בעל פה מה מהנה אותך, קח את היד שלה בעדינות ותראה לה מה טוב לך ביחד, היא תבין זאת מהר.
    ואתה יכול להשתחרר ולהביע הנאתך איך שיתאים לך.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבן צעיר - תגובה

    דניאלה פרייפלד
    29/04/2011

    כן.... אבל אם היא/הוא לא י/תבין..תהיה מתוסכל? לא עדיף לומר לה/לו
    אתם שם לתענוג והנאה לא תרצה לדעת מה עושה לה/לו טוב
    במקום לנחש, נסוי טעיה?
    גם ניתן לשאול ....???מה עושה לך טוב..או פחות נעים...
    לנסות להתגבר על הקושי..ולדבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשתיכן.

    בן
    29/04/2011

    קודם כל, אני אגיד לחברה שלי את מה שנעים לי ב'שוונג', בזמן שאני ארגיש פחות מבויש ובכלל, כשאני אחשוב שעכשיו כדאי להגיד לה.

    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן..

    עמית
    01/05/2011

    אתה ממש חמוד חחח... נשמע שנעים לכם ביחד. פשוט קנאה חחח ;)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו