האם זה קשור...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם זה קשור...
    דנה
    07/05/2011

    שלום דניאלה, אשמח אם תעזרי לי בקשר לבעיה קטנה שממשיכה אצלי כבר המון זמן.
    אני בת 15 וחצי, והיה לי חבר ששכבנו ליפני שנתיים ואהבתי אותו ויכלתי כמעט תמיד ליגמור מחדירה. אחריו היה לי עוד חבר, שגם אהבתי ודי עדיין אוהבת למרות שניפרדנו. לא שכבנו אבל יכלתי ליגמור מיבש וסתם מלהתחרמן איתו.. אחריו היו לי סטוצים, שזה די חדש לי, הקטע זה שאני לא יכולה ליגמור בסטוץ, משהו מציק לי ומטריד אותי. אני לא יודעת. משהו במשיכה לא אותו הדבר.. אני לא יכולה להנות ב 100%. זה בכלל קשור לרגשות שלי? הוא גם ירד לי והסקס עצמו משך המון זמן, ופשוט לא יכלתי ליגמור. אני עדיין מדמיינת לפעמים את האקס שלי, אבל זה לא מפריע לי כמו פעם. לפעמים אני מרגישה אשמה כשאני עושה את זה עם מישהו אחר שהוא לא הוא, אבל חייבים להמשיך הלאה ואני גם חייבת להנות כי אם לא אשתחרר אני אשקע בדיכאון. חח מה שמעציב אותי זה שזה לא מצליח לי..ואני לא יודעת מה לעשות. זה מוקדם בשבילי להיות בקטע של סטוצים? אולי בגלל זה זה לא מצליח? אני כבר לא יודעת:/ תעזרי לי בבקשה? תודה רבה, דנוש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם זה קשור...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התשובה שלך טמונה בשאלה שלך

    מירב שרון
    07/05/2011

    את בעצמך מספרת שכאשר היית בקשרים משמעותיים, והיו לך רגשות כלפי בן הזוג, הצלחת לגמור ובסטוצים זה לא הולך,משמע שאת צריכה להרגיש רגשות כלפי בן הזוג, זה לגיטימי, בעצם להגיע לאורגזמה זה לאבד שליטה טוטאלית זה שיא האינטימיות והגיוני שתרגישי בנוח לעשות זאת כאשר את נמצאת עם מישהו שאיתו את מרגישה ביטחון, אמון, פתיחות וכד'.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו