אאייך עושים את זה ? !

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אאייך עושים את זה ? !
    דנה מיזרחי
    26/05/2011

    שלום אני דנה ואני בת 14 וחצי
    ישלי חבר כבר חצי שנה ואני מרגישה שאני מוכנה לקיום יחסי מין ואני והוא כבר דירנו על זה ואנחנו מוכנים לזה .
    ישלי כמה שאלות לפני הפעם הראשונה :
    1. החדירה כואבת ?
    2. עדיף קונדום או גלולה?
    3. אני חייבת לימצוץ לו ?
    4. איך עושים את זה ? לאן צריך להחדיר את הזין ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אאייך עושים את זה ? !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אאייך עושים את זה ? ! - תגובה

    דניאלה פרייפלד
    26/05/2011

    עדיף לחכות.....אני מאמינה לך שאת מרגישה מוכנה..באמת....ואת בקשר יופי
    אבל בכל זאת הגוף מח לא בסיכרון...
    במקום ללכת על הכל אפשר להתענג מינית עם כל הגוף התנסויות של גוף בגוף עם כל החושים מגע, יד ,לשון...עד אפילו אורגזמות הדדיות אך ללא חדירה.
    אבל אם בכל זאת ..
    יש שכואב להן ויש שלא..
    העיקר להיות מוגנת בגלל שאת בת 14 חשוב להתיעץ עם רופאת נשים לגבי גלולות או אחר (לא קונדום)
    לגבי שאר שאלותיך ..זה רק מחזק לי את הדעה שאת עדין לא מוכנה ללכת עד הסוף..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו