בבקשה אני צריך עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה אני צריך עזרה
    מומו
    16/06/2011

    אני מתבייש להגיד את זה אבל לא ידעתי את מי עוד לשאול,
    אני יתחיל ממשהו אחר הלכתי לבדיקות לפני חצי שנה לרופא בקשר
    לגובה שלי אני בן 15.5 בגובה 1.55 כרגע, שלחו אותי לרופא כמוך ועשיתי בדיקות
    דם, שתן, עצמות, הכל היה בסדר בעצמות היו בגיל 14 אבל זה היה לפני חצי שנה
    עכשיו יש לי בעיה ששמתי לב אליה בזמן האחרון, שאיבר המין שלי ממש קטן כמו של ילד
    קטן אני לא יודע אם צריך להגיד את זה פה, אבל בזקפה הוא מגיע ל12.5-13
    אולי פחות ואני ממש בדכאון בגלל זה, כי לחברים שלי יש פי 4 יותר משלי
    כשאיבר המין שלי רפוי בקושי יש לו אורך אני רואה קצת אורך ויש את הכיפה וזהו
    מה אני עושה, אין לי בעיות רפואיות כנראה כי בדקתי כמו שאמרתי לך למעלה
    ורציתי לשאול אם זה בסדר? למה אני ממש מתבייש מיזה, ואם אפשר בעתיד לעשות
    הגדלה אולי גלולות, ניתוח, משהו קראתי לפני כמה זמן שיש משהו טבעי לזה והוא עובד
    זה נכון? בבקשה תן לי תשובות לשאלות וכל עזרה שאני יכול לקבל מימך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה אני צריך עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה אני צריך עזרה - תגובה

    דניאלה פרייפלד
    16/06/2011

    האורך בזיקפה בטווח הנורמה.
    יש לשער שעוד תגדל קצת ויכול להיות שגם הפין יגדל ,אך אורכו בזיקפה בסדר גמור.
    לא נשמע הגיוני שלכל החברים יש פי 4 באורך.
    בנוסף, בטח כבר שמעת , האורך לא קובע (גם לא הגובה) אלא מה שאתה יודע לעשות עם כל חושיך וגופך על ידי מגע מיני משותף . (ולא פחות חשוב הקשר זוגי והתקשורת המינית)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו