מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כמות חלבשרון22/08/2011
שלום,
הבן שלי בן חודשיים וחצי, עד גיל חודשיים הוא היה על הנקה מלאה. לפני שבועיים עבר עליו שבוע קשה מאוד, הוא לא הפסיק לבכות, לא היה רגוע בזמן ההנקות. לבסוף הבנתי שכנראה הוא נשאר רעב אחרי ההנקות כי אין לי מספיק חלב ולכן התחלתי לשלב תמל - מאז אני נותנת לו ארוחה מלאה מתמל לפני השינה (ובאותו מועד שואבת) ואם במהלך היום אני רואה שהוא לא שבע מהנקה, אני משלימה לו מתמל או מחלב שאוב שלי.
שמתי לב שכשאני שואבת בערב, כמות החלב יוצאת בדקות הראשונות- מצד שמאל 70 CC במהלך 7 הדקות הראשונות ואחכ כבר לא יוצא עוד חלב, ומהצד הימני כמות של 40 CC במהלך 4 הדקות הראשונות.
האם זה נורמאלי שכל כמות החלב יוצאת רק בדקות הראשונות ואחכ כמעט ולא יוצא כלום?
אם לא, מה אני יכולה לעשות כדי לשפר את המצב?
אצין שהתחלתי לקחת כדורי חילבה ונראה לי שזה עוזר כי אני כמעט ולא משלימה לו במהלך היום.
אציין גם שהבן שלי נולד פג ומאוד חשוב לי להמשיך עם ההנקה כמה שיותר.
תודה רבה על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמות חלב - תגובה
סיגל גולן23/08/2011שלום שרון
אני שמחה לשמוע על הרצון שלך בהנקה. אולי תוכלי להוריד את התמ"ל ולתת חלב שלך במקום. החלב זורם בגלים. בדקות הראשונות הכמות הגדולה של החלב יוצא. אפשר לייצר עוד מספר גלים של חלב (אולי בכל אחד יהיה פחות חלב אבל חלב יותר שומני). לעשות הפסקה אחרי הגל הראשון, לעסות את השד, אפילו לנער קצת ולהחזור לשאיבה נוספת של בערך 5 דקות בכל צד. אפשר לשאוב עוד מספר דקות כשכבר לא יוצא חלב כדי למסור לגוף שהיית רוצה יותר. אם תוסיפי מספר שאיבות ביום אפילו של מספר דקות, זה יכול לעזור להגברת הכמות.
ספרי לנו בעוד כמה ימים אם הכל בסדר או אם את צריכה עוד תמיכה.
בהצלחה!
סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמות חלב
שרון23/08/2011תודה רבה על התשובה.
הסיבה שהתחלתי לתת תמל לפני שינה היא כי כמות החלב שיש לי בסוף היום אינה מספיקה לארוחה לפני השינה - הבן שלי נשאר רעב...
אנ י אנסה לפעול לפי המלצתך.
ושוב - המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)