עזרה בנוגע להנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בנוגע להנקה
    לאה
    26/08/2011

    שלום, בני בן 7 שבועות, במשך חודש הנקתי אותו באופן מלא, אך לאחר מכן תמיד כשהיה מסיים לינוק הראה סימני רעב אז הכנתי לו בקבוק של תמ"ל של 60 מ"ל ואכל את הכל. הפסקתי כבר להניק ומאד רוצה לחזור לכך. יש לי עדיין חלב. אשמח לעצה. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בנוגע להנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בנוגע להנקה - תגובה

    סיגל גולן
    26/08/2011

    הי לאה
    יש סיכוי טוב לחזור להנקה. העקרון של המנגנון הוא שכמה שיוצא חלב מהגוף, הגוף מייצר. הדרך הטובה כרגע היא לשאוב, להיניק, ולאט לאט להוריד את הכמויות של הפורמולה בהתאם לכמויות שאת שואבת. אפשר לקחת מגבירי חלב טבעיים שקונים בבית מרקחת, כולל חילבה. להצמיד את התינוק אליך בעור לעור לשחרור יותר הורמון זרימת חלב. אם אין זרם חזק עכשיו, תגישי לו את השד אחרי שסיים את רוב המנה שלו מהבקבוק כדי שימצוץ בכיף ולא מתוך רעב חזק.
    כדאי לעשות את השאיבות עם משאבה רצינית. אם את רוצה ייעוץ יותר ספציפי לגבי איזה משאבה ואיך להשיג, תתקשרי אלי.
    אנחנו פה להמשך תמיכה במבצע.
    סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו