חזרה לעבודה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חזרה לעבודה
    ה. נ
    26/08/2011

    היי לכן, אני בע"ה מתכננת לחזור לעבודה ב1.10 וביתי תהייה אז בת 4 חודשים. שאלותי הן: איך מתחילים את ה'טעימות'?, כמה חלב להשאיר למטפלת ? (אני שואבת ומקפיאה) וכמה פעמים אני צריכה לשאוב בעבודה כדי לשמור על תפוקת החלב? (מדובר על 7 שעות עבודה).

    מצפה לתשובה
    ה.נ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חזרה לעבודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרה לעבודה - תגובה

    סיגל גולן
    27/08/2011

    שלום ה.נ
    לגבי שאיבות בעבודה: כדאי שיהיה אותו מספר פעמים שבתך אוכלת. וכך את יכולה להביא את החלב ששאבת הביתה לארוחות שלה למחר. היא אמורה לאכול בממוצע בין 750 ל-900 מ"ל ליממה אז אם היא אוכלת כשמונה פעמים ביום כדאי להשאיר לה 100-120 לכל מנה. אני מקוה שאת מאורגנת עם משאבה רצינית כדי לשמור על ייצור החלב.
    טעימות בין 4 ל-6 חודשים אמורות להיות רק טעימות. עד כמה כפיות, לא ארוחה או חלק מארוחה. אם בתך מראה סימני התענינות, אפשר לתת לה לטעום כל פעם דבר אחד כדי לבדוק שאין לה רגישות. בטיפת חלב יכולים להדריך אותך לסדר המאכלים.
    בהצלחה!
    סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרה לעבודה

    ה. נ
    28/08/2011

    בהמשך לשאלתי..כיום אני שואבת בעזרת משאבת 'ספקטרה' שהשאלתי מ'יד שרה' וכדי לשאוב בשאוב האכלה כמו שהצעת איזו משאבה ניידת וקומפקטית עליי לרכוש? משהו שהוא שווה ערך בחוזקתו למשאבה של 'ספקטרה'. יש הרבה המלצות על משאבה דו צדדית של מדלה אבל נראה כי היא אינה קטנה מספיק כדי לנייד אותה לעבודה. התעניינתי במשאבה מיני אלקטריק של מדלה..האם היא שוות ערך בחוזקתה ל'ספקטרה'?


    המון תודה


    ה.נ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו