שאיבה, מטרנה וחזרה לעבודה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאיבה, מטרנה וחזרה לעבודה
    אתי
    28/08/2011

    שלום, בני בן 3.5 חודשים, היום חזרתי לעבודה (כ-8 שעות ביום), התחלתי רק עכשיו לשאוב (בעבר שאבתי פעם בשבוע), אני לא כ"כ מצליחה, יוצא לי כל שאיבה כ- 90 מ"ל, אני משתדלת לשאוב פעם בשלוש שעות.
    ביומיים הראשונים הילד קבל גם שאיבה וגם מטרנה, האם יש בעיה עם השילוב?
    מה ניתן לעשות בכדי להצליח לשאוב יותר?
    ואיך אדע כמה מנות לשלוח למטפלת?וכמה כל מנה שצריכה להכיל? (האם 90 מ"ל זה מספיק בגיל הזה?)

    מתנצלת מראש על ריבוי השאלות,
    טשמח לתשובתכם.
    תודה רבה
    ויום נעים
    אתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאיבה, מטרנה וחזרה לעבודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאיבה, מטרנה וחזרה לעבודה - תגובה

    עדי יותם
    31/08/2011

    90 מ"ל לשאיבה זה יפה מאוד. כדי להעלות כמויות, אם זה אפשרי, עדיפות שאיבות תכופות וקצרות על פני ארוכות מרוחקות. משך השאיבה לא צריך לעלות על 30 דקות, בכל מקרה.
    עדיפה כמובן תזונה של 100% חלב אם, אבל כשאין - לא משאירים תינוק רעב...
    כמות יומית שתינוק אוכל לא צריכה לעלות על כליטר. אפשר לחשב 150 עד 180 מ"ל לכל ק"ג - לדוגמה, תינוק במשקל 5 ק"ג יאכל ביממה 750 עד 900 מ"ל. מחלקים את התוצאה למספר הארוחות, אבל זה רק נותן סדר גודל, כל תינוק אוכל קצת אחרת.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלה

    אתי
    05/09/2011

    כהמשך לתשובתך:
    בני היה אוכל 120 מ"ל חלב שאוב.
    מתחילת שבוע נכנס למטפלת ומשום מה הוא החל לאכול 150 מ"ל כל 3, 3.5 שעות, כיום הוא כמעט בן ארבע חודשים ושוקל כ- 5.5 ק"ג, האם זה סביר?
    קרה שאכל אפילו 180 מ"ל (שילוב של 150 מ"ל חלב אם ו- 30 מ"ל מטרנה).
    האם זה בסדר לשלב לו כ- 30מ"ל מטרנה פעמיים ביום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלה - תגובה

    עדי יותם
    26/09/2011

    בד"כ אין צורך ביותר מ-120 לארוחה. אפשר לנסות בקבוק עם זרימה איטית יותר, למשל בקבוק שנקרא "בקבוק פגים" של המותג שילב, (סתם שם לא אטרקטיבי לבקבוק עם פייה איטית במיוחד) או הקאלמה של מדלה. גם מאם וטומי טיפי נחשבים איטיים, אך הם עדיין מהירים מאוד בהשוואה לשניים שציינתי קודם. כדאי להנחות את המטפלת להאכיל לאט, כשהבקבוק מאוזן לרצפה בתחילת ההאכלה כך שרק הצ'ופצ'יק מלא בחלב ולא כל הפטמה. מחזיקים את התינוק זקוף ככל הניתן ולא בשכיבה.

    אפשר לנסות לצמצם גם את האכילה מבקבוק בכך שתניקי אותו ממש לפני שאת יוצאת וממש מיד כשאת אוספת אותו מן המטפלת.

    בהצלחה! וכל הכבוד על ההתמדה בשאיבות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו