הבן שלי לא עלה במשקל במשך חודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הבן שלי לא עלה במשקל במשך חודש
    דפנה
    03/10/2011

    שלום רב
    אני מניקה מלא תינוק בן 4 חודשים
    כתבתי לפני שבוע שהחזה שלי נהיה קטן יותר ואני חוששת שיש ירידה בחלב.

    היום היינו בטיפת חלב, הבן שלי ארך ב-2.5 ס"מ והראש גדל בסדר, אבל הוא לא עלה במשקל בכלל (!) והוא נשאר 6.350 ק"ג (נולד 4 ק"ג).
    בימים האחרונים הוא מסרב לשחק לבד אבל חייכן, ישן פחות ביום ובוכה לפני שנרדם, אבל ישן בלילה. אני מרגישה שהוא לא כהרגלו.
    האחות בטיפת חלב המליצה לתת אחרי כל הנקה פורמולה.
    האם זה סגור וההנקה לא מספיקה?
    אולי אפשר לשנות חזרה את המצב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבן שלי לא עלה במשקל במשך חודש - תגובה

    לילי עוזיאל
    05/10/2011

    דפנה שלום,

    בוודאי שאפשר לשפר תנובת חלב,
    העקרון הוא לנקז יותר חלב מהשד ולעיתים יותר תכופות.
    יש גם צמחי מרפא שיכולים לשפר תנובת חלב כל עוד גם מגבירים את ניקוז החלב מהשד.
    בגיל הזה תינוקות מתעניינים בהרבה דברים ולעיתים מבקשים לינוק מעט מדי פעמים ביממה. אולי תוכלי לייצר הזדמנויות הנקה נוספות?
    זה גם גיל בו חלק מהתינוקות פעילים יותר פיזית ושורפים יותר קלוריות וקצב העלייה במשקל מתמתן גם בעקבות כך, אולם ברור שעדיין צריכה להיות עליה.
    האם הילד היה חולה בתקופה הזאת?
    כדאי שרופא הילדים יראה אותו כדי לשלול סיבה רפואית אפשרית.ֿ
    כדאי גם להישקל עכשיו פעם בשבוע להיות עם האצבע על הדופק.

    בהצלחה רבה,
    לילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו