הנקה בעמידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנקה בעמידה
    דנה
    08/10/2011

    היי ,הבן שלי בן שישה שבועות וניזון מהנקה מלאה.
    לעיתים קרובות בעת ההנקה, הוא לא רגוע- הוא משחרר את הפיטמה באמצע היניקה ומתחיל להיות עצבני וכל חוזר על כך.. מצאתי , שכאשר אני מניקה בעמידה הוא יונק בצורה רגועה יותר.

    מהי הסיבה לכך ולמה בעמידה הוא רגוע? האם הוא יכול להתרגל לינוק רק בעמידה?

    תודה רבה וגמר חתימה טובה


    דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנקה בעמידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנקה בעמידה - תגובה

    סיגל גולן
    09/10/2011

    הי דנה
    כשאנחנו עומדות, אנחנו בתנועה יותר מאשר בישיבה. יש תינוקות שזקוקים ליותר תנועה מאשר תינוקות אחרים.
    לפעמים אי-שקט ויציאה מהפטמה באמצע הארוחה מסמנים שיש משהו שמפריע, כמו גרעפס. אפשר רגע להעלות אותו על הכתף ולבדוק. אולי כמה דקות של מציצה בלבד על מוצץ ירגיע אותו.
    בכל אופן הייתי ממליצה לך להתחיל הנקה בישיבה וכשהוא מבקש שתעמדי, תעשי זאת. אולי עם הזמן הוא יתרגל יותר ויותר להנקה בישיבה. אשפר גם לנסות להיניק אותו בשכיבה--אולי יהיה לו נעים (וגם לך).
    בהצלחה
    סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו