הקאה$

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הקאה$
    יעל א.
    09/03/2008

    בוקר אור

    אתמול הנקתי את ביתי בת החודש ובאמצע ההנקה היא הקיאה הרבה חלב שממש עף עליי....:(
    הדבר הבהיל אותי מאוד.
    היא בכתה אח"כ תוך רצון לקבל עוד אך חששתי מזה והמתנתי כחצי שעה...
    שאלתי האם הקאה מעין זו קורית מאחר והיה בבטנה הרבה חלב??
    האחות במוקד שאלה אותי אם יש לי הרבה חלב וכי מאיפה לי לדעת? הלוואי והיה לי מושג מה היא מקבלת שכן כל החודש הזה חשבתי שאין לי מספיק ולכן כמעט בכל שעה היא רצתה לינוק וכעת עליי לחשוש שמא העמסתי עליה??

    האם יתכן קשר בין סיבוב בעגלה שנערך זמן קצר לאחר ההנקה הקודמת?
    לאחר כשעה גם הנחתי אותה על הבטן בעגלה ואח"כ הנקתי והיתה הקאה...

    אם כן - כמה זמן לאחר הנקה יש להמתין לפני טיול בעגלה/השכבה על הבטן/מקלחת?

    כעת,אני חוששת להניק הרבה וממהרת להרימה לגרעפס מחשש שתיחנק...

    (יש לציין שהרבה פעמים בסיום ההנקה היא מראה סימני חנק - האם יש לכך קשר להקאה )

    האם יתכן קשר בין האכלת חלב אם בבקבוק יום קודם??

    תודה על עזרתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקאה$

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ללינוי

    ג'ניס זאוסמר
    09/03/2008

    היי לינוי,
    להקאה אחת אין משמעות כלל. אין צורך לברר מה הסיבה ואין צורך להבהל.
    יכול להיות שחלץ לה או באמת קבלה הרבה אבל אין דבר, תעזבי.
    כל עוד שהיה חד פעמי לא משמעותי.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו