מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפיכת יום ולילהנתי10/03/2008
שלום ג'ניס...
ביתי בת חודש וחצי...וב"ה יונקת יפה ועולה יפה במשקל...הבעיה היא שהיא ישנה ברוב היום ומתחילה את הלילה לא לפני 11/12 בלילה,שאלתי היא איך אפשר להפוך לה את היום והלילה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לנתי
ג'ניס זאוסמר10/03/2008היי נתי,
הבת שלך בכלל לא מודעת שיש יום ולילה.
בלילה כאשר היא מתעוררת ויונקת על תדליקי אור, זה לא הזמן למשחקים וסיפורים - עסקים בלבד.
המסר שאת צריכה להעביר הוא שכדאי לה יותר לינוק ביום כי עושים כיף ובלילה פחות כיף.
בגיל חודש וחצי עדיין רגיל ומקובל שתינוקות יינקו בלילה ואף פחות ביום.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לג'ניס
נתי10/03/2008ידוע לי שאסור להדליק אור וכו' (מנסיון עם הבן שלי...: ) )...
בלילה שהיא קמה לאכול היא אוכל נטו וחוזרת לישון ישר...
מה שכן היא ישנה המון במשך היום ואני רוצה לגרום לה פשוט להתחיל את הלילה מוקדם יותר ולא בשעות מאוחרות של 11 או 12 בלילה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד דבר
נתי12/03/2008במהלך היום היא ישנה יפה ואפילו מצליחה להירדם לבד....
כשמגיע הערב באזור 19:00,20:00 היא מתחילה להיות עצבנית...היא בוכה הרבה ומאוד קשה להירדם....וזה יכול להמשך עד שעה מאוד מאוחרת....
מה יכול להציק לה דווקא בשעות האלו שלא מפריע לה במהלך היום......?
נ.ב היא מקבלת טיפות לגזים...ולפני הטיפות היא הייתה בוכה המון ועכשיו היא בוכה אבל לא כמו אז...מה שאומר שלפי דעתי זה לא מגזים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ג'ניס זאוסמר12/03/2008יש האומרים שאם מאירים תינוקות במשך היום הם יותר עייפים בלילה - אני לא הבחנתי בשום שינוי או שיפור אף פעם.
יש האומרים שצריך טקס לקראת הלילה כדי שהתינוק יבין שהלילה מתקרב ומתכוננים לישון - אמבטיה, אור שונה בחדר, קצב אחר ואפילו מוזיקה שונה.
"גזים" משהעו - הלא ידוע. אף אחד לא יודע מהי התופעה הזאות שכוללת אי שקט, בכי ניכר ולתקופות ארוכות,"התנהגות כאילו שכואבת הבטן" וכו..
ולכן יש תכשירים לא ספציפיים אשר עוזרים במידה כזאות או אחרת ובדרך כלל לא לאורך זמן.
אם זה עוזר ולא מזיק - אפשר לתת ואין צורך להגדיר בדיוק מה יש או מה היה.
ג'ניס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



