אין רגע של שובע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אין רגע של שובע
    רונית
    14/03/2008

    שלום רב,
    בתי היום בת חודשיים, בשלושת השבועות הראשונים ההנקה היתה נהדרת (לא האמנתי שיש הנקה ללא כאבים בחודש הראשון לאחר נסיון של שני ילדים קודמים, שינקו עד גיל שנתיים), אך לאחר מכן חל שינוי. משעות הצהרים-אחה"צ היא כל הזמן על הציצי, ללא שובע עד 11 בלילה מציץ לציץ.
    נוצר מצב שהיא או ישנה או יונקת.לפני שבועיים התחלתי לשאוב ולתת לה בקבוק ביום בשעות הערב ואז היא ישנה עד הבוקר וכך החזה שלי גדוש בבוקר ואז היא יונקת נהדר.
    היא נולדה במשקל 2800 ירדה ל-2400 ועכשיו היא 3600.
    מה עושים? ישנה אפשרות שאין לי מספיק חלב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אין רגע של שובע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לרונית

    ג'ניס זאוסמר
    14/03/2008

    הי רונית,
    המשקל די בסדר.
    אני רואה שהיא ירדה המון אחרי הלידה - 400 גרם לתינוק הנולד 2800 - את בטוחה?
    כנראה שיש לך מספיק חלב.
    אני לא יודעת איך את מניקה אבל אני ממלצה שתניקי כל הנקה מ-2 הצדדים - הראשון עד שהיא מסיימת ועז השני. אם היא נרדמת אחרי הראשון תאירי אותה על ידי החלפת טיטול.
    בזמן היניקה תלחצי על השד - 4 אצבעות מתחת לשד ואגודל בחלק העליון. הלחיצות מזרימות את החלב יותר מהר ותינוקות אוהבים זרימה כזאות.
    כך היא תקבל יותר חלב וגם יותר חלב המכיל יותר שומן ואולי תהיה יותר שבעה. יתכן ויש לה אלמנט של "גזים" וזה עוד מעט יתחיל לעבור - תחזיקי מעמד .
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו