איחסון חלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איחסון חלב
    חני
    16/03/2008

    שלום רב,
    אני שואבת חלב כבר חודש וחצי כדי שיהיה לי כשאני חוזרת לעבודה.
    כל פעם אני שואבת בין 120-200 ומקפיאה ,אמרו לי שהחלב יתבזבז לי אם התינוק לא יסיים הכל.
    האם תוכלי לעשות לי קצת סדר בהבנה?
    1. כמה גרם כדאי להקפיא כל פעם ?
    2. והאם באמת אם הוא לא מסיים את כל הכמות שהופשרה החלב נזרק לפח או שאני יכולה לשמור במקרר לפעם הבאה ולצרף חלב חדש?
    3. כמה זמן אפשר לשמור במקרר חלב שהופשר ? וחלב שאוב בלי הקפאה ?
    4. לכמה זמן ניתן להקפיא חלב ?
    תודה וסליחה,
    יש לי בלאגן שלם בראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איחסון חלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לחני

    ג'ניס זאוסמר
    16/03/2008

    היי חני,
    זה נכון שלא מומלץ לחמם חלב אם שנית וגם אם התינוק לא מסיים את הכמות לא כדאי לשמור אותו יותר מאשר כשעתיים. זאת אומרת שאם הוא לא מסיים את הרוחה שהוכנה לו החלב עלול להתבזבז.
    ולכן קשה להגיד בדיוק כמה אבל כדאי להקפיא כמויות של כ-60-70 סמ"ק.
    אפשר לשמור חלב שהופשר במקרר לכ-24 שעות מבלי שחומם מראש.
    אפשר להוסיף חלב חדש אבל כל עוד שהוסף חב לא תכלי לשמור אותו עוד פעם.
    אפשר להקפיא חלב אם לכמה חודשים.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו