המשך הנקה?!?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המשך הנקה?!?
    עידית
    18/03/2008

    ג'ניס שלום,
    בתי בת 4 חודשים ויונקת מלא. אני אמורה לחזור לעבודה בעוד כחודשיים ויש מס' שאלות שמטרידות אותי:
    1. האם עליי "להרגיל" אותה לבקבוק מעכשיו?
    2. איך עושים את המעבר הזה (גם בשבילה וגם בשבילי), שהיא תאכל מבקבוק ולא תצטרך אותי במשך היום? היא גם נרדמת רק תוך כדי יניקה, אז איך עושים את זה?
    3. בזמן עבודתי, לא תהיה לי אפשרות לשאוב, אז איך אני יכולה לשמור על תפוקת חלב טובה או שבגיל הזה, כשמתחילים לאכול אוכל רגיל להעביר אותה למטרנה? (אני מאוד לא רוצה... אבל אם אין בררה...)
    חשוב לי להמשיך להניק כל עוד אני יכולה והיא רוצה וצריכה...
    המון המון תודה מראש וסליחה על הבלבול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך הנקה?!?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי??????

    עידית
    20/03/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לעידית

    ג'ניס זאוסמר
    20/03/2008

    היי עידית
    עניתי לך פעמיים וכל פעם התשובה נמחקה - אנסה שוב.
    יש תינוקות העוברים משד לבקבוק ובחזרה ללא בעיות ויש תינוקות אשר לא יודעים איך להתמודד בכלל עם בקבוק. מעבר לזה יש תינוקות אשר מתרגלים לבקבוק ולא רוצים כבר לינוק.
    אני לא ממליצה להתחיל כל כך מוקדם , חכי ותראי כשבוע לפני החזרה לעבודה. את יכולה גם להתחיל לתת לה פעם, פעמיים בשבוע מעט מבקבוק. אי אפשר לדעת מה תהיה תגובתה.
    אני גם ממליצה שמשהו אחר ייתן לה את הבקבוק ולא את.
    בקשר לשאיבה - אני כל זאת ממליצה שתחשבי עוד פעם ואולי תמצאי לך פתרון לשאוב בעבודה. אם את לא שואבת בעבודה תפוקת החלב יירד ות עלועלה למצוא את עצמך עם מיעוט חלב מוקדם מלפי הציפיות .
    אם את לא שואבת היא צריכה לקבל במקום.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו