מיעוט חלב - המשך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיעוט חלב - המשך
    ת.ג.
    25/03/2008

    תודה על תשובתך, אני מאוד מעריכה את עזרתך בנושא. אני כבר נמצאת באמסטרדם המושלגת, וטרם הספקתי לשקול את בתי, אעשה זאת בימים הקרובים ואז נראה מה המצב. מספר שאלות נוספות:

    1. מתי נכון לנסות ולתת את הבקבוק? בשבוע האחרון אני נותנת לה והיא מכניסה לפה (בקבוק של נוק), יוצא חלב אבל היא לא בולעת, קצת אולי... ממני היא דווקא מוכנה להכניס אותו. אני עושה זאת בשעות הבוקר והצהריים, כשהיא לא רעבה, כמו משחק. לאור תשובתך, נראה כי צריך יותר לפעול. האם צריך יותר פעמים גם בלילה וגם עם בעלי? אם אני אמשיך ככה, זה יכול לקחת זמן...

    2. הרופא המליץ לרווח בין הארוחות כי אם היא יונקת יותר מדי פעמים ביממה וקצר 3-4 דקות, היא לא מגיעה לחלב השומני, שמגיע אחרי 5 דקות. היא אוכלת בערך כל שעתיים שעתיים וחצי, ובלילה כל 4 שעות בערך. האם להעיר אותה להנקה, לפעמים היא ישנה יותר, ועוברות להם שלוש שעות במשך היום..

    3. האם החילבה לא משפיע על טעם החלב? והאם כמוסות סירפד יכולות לעזור?

    תודה על העזרה והתמיכה, אהיה בקשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיעוט חלב - המשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לת.ג.

    ג'ניס זאוסמר
    25/03/2008

    שלום רב,
    כמה כיף לך - חם כאן נורא.
    היא תתרגל לבקבוק לט לאט - אין מה לדאוג.כשהיא תהיה רעבה היא תאכל.
    אין שום אפשרות לדעת מתי החלב השומני מגיע - תני לה מתי שהיא רוצה.
    חלבה לא משנה את טעם החלב.
    לפי מיטב ידיעתי לסרפד אין השפעה - כמו חילבה.
    בהצלחה,
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו